۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸

مدیرکل بهزیستی گیلان:

علم روانشناسی زمینه کاهش آلام زندگی پر تنش امروز را فراهم می کند

علم روانشناسی زمینه کاهش آلام زندگی پر تنش امروز را فراهم می کند

رشت- مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به نقش روانشناس در شناخت شادی، غم، هیجانات و عواطف بشری، گفت: علم روانشناسی زمینه کاهش آلام زندگی پر تنش امروز را فراهم می کند.

حسین نحوی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه امر مشاوره اندیشیدن در رفتار افراد و اندیشیدن به ذهن و تفکر در روان انسان‌ها است، افزود: سوال پرسیدن بابت چرایی رفتارها و تلاش برای به آرامش رساندن قلب‌های شکسته مشاوره است.

وی ادامه داد: سنگ بنای ارتباطات انسانی و اجتماعی درست در دنیای متمدن امروزی بر شناخت مطلوب و صحیح انسان‌ها از همدیگر و نحوه مواجه درست و رفتار معقول و پسندیده، عکس العمل های به موقع و بروز احساسات متناسب با همنوعان است.

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: روانشناسی علم شناخت شادی‌ها، غم‌ها، هیجانات، عواطف بشری و به منزله پلی است که ما را از دریچه صلح و دوستی به هم نزدیک می‌سازد و از آلام زندگی پر تنش امروزه کاهش می‌دهد.

وی با قدردانی از خدمات تأثیرگذار و راهگشای همه روانشناسان و مشاورین، افزود: امیدوارم با تداوم و استمرار تلاش‌های این عزیزان، شاهد تثبیت، رشد و بالندگی شاخص‌های سلامت روانی و اجتماعی در سطح استان گیلان باشیم.

کد خبر 4911425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha