۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰

استاندار اردبیل:

همدلی مردم با سپاه زمینه کمک مومنانه را فراهم کرده است

همدلی مردم با سپاه زمینه کمک مومنانه را فراهم کرده است

اردبیل - استاندار اردبیل با اشاره به نقش و جایگاه سپاه در تمام زمینه های کمک به مردم، اعتماد و همدلی مردم با سپاه را زمینه ساز کمک مومنانه به مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل اکبر بهنام جو شامگاه سه شنبه در رزمایش کمک مومنانه افزود: مردم استان بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و شرکت در همایش مومنانه با محوریت سپاه استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به نیازمندان ارائه کردند.

وی بیان کرد: سپاه همواره در جامعه در مقام حل مشکلات در زمینه‌های مختلف ورود کرده و در حال حاضر نیز در وضعیت مشکلات ناشی از کرونا نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام کرده‌اند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: سپاه در زمان جنگ و در فعالیت‌های عمرانی همراه مردم بوده‌اند و در اینجا هم نشان دادند که سپاه جایگاه بالای خود را در بین مردم حفظ کرده است.

بهنام جو با اشاره به ضربات اقتصادی ناشی از کرونا به مردم و خصوصاً اقشار آسیب پذیر گفت: ویروس کرونا به کارگران روز مزد و مخصوصاً افرادی که با تعطیلی کسب و کار خود در خانه ماندند، ضربات اقتصادی وارد کرده است.

وی افزود: اکنون شاهد مشارکت مردم در ماه رمضان ماه سازندگی هستیم.

استاندار اردبیل با اشاره به آغاز فعالیت واحدهای تولیدی در استان بیان کرد: واحدهایی هم که در زمان پیک کرونا تعطیل بودند، حقوق کارگران خود را پرداخت کرده‌اند که این امر نشان از درایت بالای سرمایه گذاران است.

بهنام جو ادامه داد: برخی بخش‌ها مثل گردشگری که نتوانستند حقوق پرداخت کنند، از ظرفیت بیمه بیکاری استفاده کردند.

وی گفت: برخی اقشار هم که جز و گروهی هستند که از مزایای بیمه و درآمد محروم ماندند با کمک سپاه شناسایی شده‌اند که کمک‌های معیشتی به آنان ارائه می‌شود.

استاندار اردبیل به وضعیت فعلی استان در خصوص کرونا اشاره کرد و افزود: در استان از ابتدای شیوع این ویروس با مدیریت کادر درمانی و مشارکت مردم در زمان پیک حدود ۳۶۰ بستری داشتیم که اکنون به ۳۰ نفر رسیده است.

بهنام جو ادامه داد: اما مردم باید فاصله را رعایت و مراقب گروه‌های بالای ۶۰ سال باشند تا کمتر کارشان به بیمارستان برسد.

کد خبر 4912469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha