۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

قزوین در سال جهش تولید می تواند نیازهای صنعتی کشور را تامین کند

قزوین در سال جهش تولید می تواند نیازهای صنعتی کشور را تامین کند

قزوین- معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: قزوین با داشتن ظرفیت های صنعتی بالا می تواند در سال جهش تولید در تامین کالاهای صنعتی، مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز کشور نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور افشار فتح اللهی سرپرست معاونت امور حقوق و مجلس وزارت صمت، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری قزوین، بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از صنعتگران رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد.

عیسی قبادی در این مراسم گفت: وجود بیش از سه هزار واحد صنعتی، تولید کالاهای منحصر به فرد و قطب صنایع شوینده بودن یک ظرفیت ارزشمند است که می‌تواند در این شرایط کمک مؤثری برای تحقق شعار جهش تولید باشد.

وی بیان کرد: استان قزوین در این شرایط می‌تواند بخش زیادی از نیازهای کشور را تأمین کند و در مسیر تثبیت اشتغال پایدار مؤثر باشد.

قبادی افزود: جایگاه قزوین در تولید قطعات خودرو، مواد غذایی، شیشه، مواد بهداشتی و شوینده در رده‌های شاخصی است که اگر حمایت شود می‌تواند در شرایط کنونی نقش بیشتری در کشور ایفا کند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: فعالیت حدود ۳۹ هزار واحد صنفی، وجود بیش از ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی، معادن متعدد و غنی و شبکه حمل و نقل مطمئن از دیگر ظرفیت‌های استان قزوین است که می‌تواند در شکوفایی اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

قبادی گفت: در سال جهش تولید بخش صنعت می‌تواند نقش مهمی ایفا کند و امیدواریم مدیر جدید صمت با برنامه ریزی مدون بتواند در این راه موفق باشد.

در ادامه عزیزالله افضلی رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین گفت: امسال، شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت شده و با فروش نرفتن نفت باید به فکر مدیریت کشور بدون اتکا به نفت باشیم و روی ظرفیت‌های دیگر سرمایه گذاری کنیم.

وی بیان کرد: استان قزوین ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، نیروی انسانی، شبکه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای دارد که با رفع موانع و مشکلات و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها قادریم تولیدات خود را بالا ببریم.

سعید نبیل رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم گفت: در این شرایط اقتصادی تنها با همدلی و همراهی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد که خوشبختانه این همراهی و همدلی در استان در حد خوبی وجود دارد و با کمک بخش خصوصی کارهای ارزشمندی در تولید انجام شده است.

در این مراسم از تلاش یک ساله سعید نبیل رئیس سابق صمت تقدیر و عزیزالله افضلی به عنوان رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد.
 

کد خبر 4912915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha