۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷

معاون کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

توزیع بیش از ۱۹ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان مرکزی

توزیع بیش از ۱۹ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان مرکزی

اراک- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۹ هزار و ۲۵۷ وعده غذای گرم بین نیازمندان کمیته امداد استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور جلالی، با اشاره به برگزاری طرح‌های اطعام مهدوی و هم سفره در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این تعداد غذا با صرف هزینه‌ای به مبلغ بیش از ۲۹۶ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان تهیه شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در کشور گفت: به‌منظور پاسخگویی به فرمان رهبری و در ماه مبارک رمضان «طرح هم‌سفره» این نهاد با افتتاح تعداد ۹ آشپزخانه اجرا شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: چهار آشپزخانه در سطح شهرستان اراک، دو آشپزخانه در شهرستان ساوه، دو آشپزخانه در شهرستان خمین و یک آشپزخانه در شهرستان محلات فعالیت می‌کنند و در این آشپزخانه‌ها با کمک خیران و مردم نیک اندیش استان غذای رایگان برای خانوارهای نیازمند تهیه، طبخ و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی با هدف تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در آشپزخانه‌های مهدوی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: خیران، حامیان ومردم نوع دوست استان همچنین می‌توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷*و انتخاب استان مرکزی کمک‌های خود را به نیازمندان و اقشار کم بضاعت به صورت غیر حضوری واریز کنند.

کد خبر 4917101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهرا حسینی IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      ماهم تحت پوشش بودیم چیزی ندادن بهمون پس چرا