۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۵:۰۲

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت:

هنگام خروج از منزل در شرایط بحران مراقب کودکان و سالمندان باشید

هنگام خروج از منزل در شرایط بحران مراقب کودکان و سالمندان باشید

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت گفت:مردم حتماً مراقب افرادسالمند و خردسالان باشند، هم اینکه برای سالمندان اتفاقی رخ ندهد و هم اینکه در مورد مفقودی خردسالان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

سرهنگ علیرضا ناصری نژاد معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اکنون که شرایط حساسی بعد از وقوع زلزله برای مردم پیش آمده است و مردم منازل خودشان را ترک کرده‌اند و برای ساعاتی در پارک‌ها و بوستان‌ها حاضر شدند توصیه‌های پیشگیرانه ای را به شهروندان داریم.

وی افزود: حتماً مردم پروتکل‌های بهداشتی را در خصوص فاصله گذاری اجتماعی حتماً رعایت کنند.

سرهنگ ناصری نژاد بیان کرد: حتماً مراقب افراد سالمند و خردسالان باشند، هم اینکه برای سالمندان اتفاقی رخ ندهد و هم اینکه در مورد مفقودی خردسالان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: چنانچه با مشکلی در خصوص مفقودی کودکان مواجه شدند بلافاصله با تماس با ۱۱۰ و اعلام مشخصات دقیق کودکان به مأمور ۱۱۰ که به محل حاضر می‌شود سریعاً اطلاع رسانی کنند تا برای پیدایش کودکان اقدام شود.

وی ادامه داد: هنگام خروج از منزل دقت کنند که برای اطفال از چه لباسی استفاده می‌کنند و مشخصات لباس کودکان را به خاطر بسپارند تا اگر خدایی نکرده مشکلی پیش آمد بتوانند اطلاعات دقیقی به پلیس بدهند.

کد خبر 4919880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha