۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱

در بازدیدی مطرح شد؛

قدردانی استاندار البرز از پلیس/ ارائه خدمات با حداقل امکانات

قدردانی استاندار البرز از پلیس/ ارائه خدمات با حداقل امکانات

کرج - استاندار البرز ضمن قدردانی از نیروی انتظامی، گفت: پلیس استان با حداقل امکانات بهترین خدمات را ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز یگان ویژه استان، اظهار کرد: کسانی که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی لباس رزم پوشیده اند، جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند.

وی ادامه داد: فرمانده محترم یگان، سرهنگ زین الدین گزارش بسیار خوبی از توفیقاتی که مصادف بود با حضور سردار محمدیان به عنوان فرمانده شجاع، لایق و متین و با اخلاق نیروی انتظامی استان البرز، جای تقدیر دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته در البرز تهدیدها به فرصت تبدیل شد، گفت: از فرماندهی نیروی انتظامی البرز که با حداقل امکانات در این استان پرجمعیت و پرچالش، نیروی انتظامی را به خوبی، نیکی و اجتماع محوری اداره می‌کند، قدردانی می‌کنم.

شهبازی افزود: امید است با همراهی و همکاری و همفکری عزیزان نیروی انتظامی به عنوان بهترین نیروی خدمتگزار بتوانیم امکانات در خور وضعیت موجود برای نیروی انتظامی استان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: متناسب با سیاست‌های اعمالی شورای امنیت ملی و شورای تأمین استان از همراهی و تعامل با نیروی انتظامی دریغ نکرده ایم.

استاندار البرز گفت: در بهترین وضعیت و امنیت کامل پس از ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی که شجره طیبه آن را امام راحل (ره) کاشتند روز به روز موفق تر هستیم.

شهبازی گفت: اکنون آمادگی لازم را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در حوزه‌های درون و برون مرزی داریم و می‌توانیم در پیشبرد اهداف کشور ساعی باشیم.

کد خبر 4924818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha