۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۴۸

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا:

تصمیم‌های استاندار یزد در ایام ‌کرونا مردم محور است

تصمیم‌های استاندار یزد در ایام ‌کرونا مردم محور است

یزد- رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا یزد گفت: ‌تصمیم‌های استاندار یزد در این ایام مردم محور بود و مدیریت ارشد استان نیز سلامت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی امروز در نشست با خبرنگاران و مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان که در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی و خبرنگاری به اصطلاح دو بال یک پرنده هستند و هر دو رسالت‌های خطیری در مسیر اطلاع رسانی درست به مردم و پاسخگویی مسئولان برعهده دارند.

وی ادامه داد: شفافیت و صداقت مهم‌ترین رسالت روابط عمومی و رسانه است و شخصاً احترام زیادی به سهم منتقدان در حوزه اطلاع‌رسانی استان قائل هستم و همواره تلاش می‌کنم پذیرای هرگونه نقدی در موضوعات مختلف باشم.

صالحی با قدردانی از همراهی خبرنگاران استان در ایام کرونا به اقدامات کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در رابطه با آگاهی بخشی دقیق و سریع به مردم و جلوگیری از هرگونه شایعه در فضای جامعه اشاره کرد و گفت: تصمیمات استاندار یزد در ایام کرونا مردم محور بود و مدیریت ارشد استان نیز سلامت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی از زحمات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی (‌ره) یزد تقدیر کرد و افزود: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و همکارانشان در این ایام روزهای سختی را گذراندند و خدمات آنها در حوزه اطلاع‌رسانی کمتر از کادر و بهداشت و درمان نبود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این شورا در شهریور ماه ٩٩ به پویایی شورا در زمان مسئولیت خود اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر ۴۰ درصد از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تغییر کرده و تاکنون ۲۴ مدیر روابط عمومی با انتخاب کارشناسانه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان انتخاب شده‌اند.

وی در مورد روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌ها نیز گفت: منکر ضعف‌های موجود در این روابط عمومی‌ها نیستم اما با ظرفیت و قابلیت‌های موجود و کمبود نیروی انسانی کاربلد در این حوزه، بیش از این نم توان از روابط عمومی فرمانداری‌ها انتظار داشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان سخنان خود با بیان اینکه هر خبرنگاری به خوبی از شأن و جایگاه روابط عمومی مطلع است، خواستار حفظ جایگاه اداره‌کل روابط عمومی استانداری و روابط عمومی‌ها از سوی خانه مطبوعات استان و اهالی رسانه استان شد.

کد خبر 4927131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha