۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸

معاون بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد:

برپایی ۳۴۰ پایگاه بهزیستی خراسان جنوبی برای جمع آوری فطریه

برپایی ۳۴۰ پایگاه بهزیستی خراسان جنوبی برای جمع آوری فطریه

بیرجند- معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی از برپایی ۳۴۰ پایگاه جمع آوری فطریه و کفارات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحیمی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یک واسطه میان نیازمندان واقعی، جامعه هدف خود، خیرین و مردم است، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع کرونا جمع‌آوری فطریه و کفارات به دو صورت الکترونیکی و حضوری خواهد بود.

وی از برپایی ۳۴۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه و کفارات از سوی بهزیستی در استان خبر داد و بیان داشت: ۶۸۰ صندوق توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مؤسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی نسبت به جمع‌آوری فطریه و کفاره اقدام خواهند کرد.

وی در خصوص پرداخت الکترونیکی زکات فطریه هم گفت: همشهریان می‌توانند جهت سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت بهداشت و ضوابط کرونایی از طریق شماره کارت مجازی بانک مرکزی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ کمک‌های خود را به جامعه هدف بهزیستی جهت تهیه سبد غذایی اهدا کنند.

معاون بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون طرح‌های «من حامی بهزیستی هستم» در عید نوروز و پویش همدلی مومنانه در استان اجرا شده است، افزود: با اجرای این طرح‌ها ۹ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال کمک به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام، کودکان زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است، گفت: از محل این کمک‌ها دو هزار و ۸۵۵ سبد غذایی و چهار هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم، گوشت گوسفند و مرغ در بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

رحیمی به جمع‌آوری سه میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال زکات فطریه و کفاره طی سال گذشته توسط بهزیستی استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال با همت خیران و مشارکت مردم خیرخواه و نیک‌اندیش استان جذب فطریه و کفاره‌ها نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

کد خبر 4931569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha