۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان:

۲۰ خردادماه ۹۹ آخرین مهلت ثبت نام مسکن فرهنگیان

۲۰ خردادماه ۹۹ آخرین مهلت ثبت نام مسکن فرهنگیان

بندرعباس - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان از تمدید ثبت نام مسکن فرهنگیان تا ۲۰ خردادماه ۹۹ خبر داد.

موسی رئیسی حسنلنگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام تمدید ثبت نام مسکن فرهنگیان، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مدارس از اسفند ماه ۹۸، برخی همکاران شاغل و بازنشسته از فعال بودن سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ بی اطلاع بوده و متقاضی تمدید سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان شده بودند.

وی افزود: با مکاتبات صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، تمهیدات لازم جهت ثبت نام افراد دارای نقص اطلاعات و معترض به نتایج پالایش اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی اتخاذ و در راستای پاسخ به تقاضای همکاران فرهنگی، طی هماهنگی‌های انجام شده با مبادی ذیربط، سامانه profile.medu.ir )) و (maskan.medu.ir) از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۹ لغایت ۲۰ خردادماه سال جاری فعال شده است.

رئیسی حسنلنگی ادامه داد: ضروری است فرهنگیان شاغل و باز نشسته متقاضی دریافت مسکن فرهنگیان تأکید می‌شود که برای ثبت اطلاعات در زمان تعیین شده به سامانه مسکن مراجعه کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: مهلت تعیین شده قابل تمدید نیست و پس از انقضا مهلت اعلام شده، سایت بسته خواهد شد و افرادی که به دلایل مختلف نتوانند در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند، فرصت خانه دار شدن در این مرحله از آنها سلب خواهد شد.

رئیسی حسنلنگی گفت: افرادی که شرایط و مشخصات آنان قبلاً از سوی وزارت راه و شهرسازی تأیید شده است و فرم امتیاز بندی را تکمیل کرده‌اند از ورود به سامانه جدا خودداری کنند.

کد خبر 4932632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرتضی GB ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
      0 0
      هر روز شاهد امتیاز از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران به کارمندان دولتی هستیم ..کاش نگاهی هم به جامعه کارگر میکردن ...کاش ....کاش....کاش...قشر زحمت کش ....