۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری:

شیوع کرونا در شهرستان فارسان/خود مراقبتی موردتوجه بیشتر قرار گیرد

شیوع کرونا در شهرستان فارسان/خود مراقبتی موردتوجه بیشتر قرار گیرد

شهرکرد- رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری گفت: شیوع کرونا در شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر شهرستان ها افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی درخشان پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از نکات حائز اهمیت در خصوص شیوع بیماری کرونا، شیوع نسبتاً بالای بیماری درشهرستان فارسان نسبت به سایر شهرستان‌ها است.

وی گفت: بیش از نیمی از بیماران در حال حاضر و بیش از نیمی از بیماران بستری در بیمارستان‌های متعلق به شهرستان فارسان هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم شهرستان فارسان درخواست می‌شود، ضمن مراقبت و اعمال محدودیت‌های ترددی، از مجاورت، محاورت، تعامل نزدیک، برگزاری مجالس و محافل دورهمی و رفت و آمدهای غیر ضروری طی یکی دوهفته آتی خودداری کنند.

وی ادامه داد: ماندن در خانه، خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی ایمن با دیگران همچنان از توصیه‌های کاربردی برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا به شمار می‌رود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها در ورودی پلیس راه شهرکرد - اصفهان حاضر و ضمن تب سنجی مسافرین به ارائه آموزش‌های مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری پرداختند.

وی عنوان کرد: ایستگاه سلامت غربالگری کرونا ویروس در ورودی مناطق مختلف شهرستان‌های استان توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شبکه‌های بهداشت و درمان و با همکاری پلیس راه برپا شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گفت: نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان همچنان از کمک‌های مومنانه برخوردارند.

کد خبر 4934285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      0 0
      چرا مسولین جاده های ‌ورودی از خوزستان را نمی بندند!؟ در ایام نوروز تمام خودروهایی که پلاک چهارمحال بودن اجازه ورود به استان خوزستان رانداشتند