۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۷:۵۶

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

شفافیت و مدیریت هوشمندانه در شهرداری موجب جلب اعتماد مردم می شود

شفافیت و مدیریت هوشمندانه در شهرداری موجب جلب اعتماد مردم می شود

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شفافیت و مدیریت هوشمندانه و اصولی در شهرداری ها موجب جلب اعتماد مردم و موفقیت بیشتر در امور می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی صالحی در جلسه‌ای که با حضور شهردار اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین واحدهای شهرداری بویین زهرا تشکیل شد تصریح کرد: مدیریت خردمندانه به این معناست که طرح‌های شهری باید بر اساس ظرفیت‌های محلی بومی و منطقه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: برخی از تصمیم گیری ها بدون توجه به خواسته‌ها و نیازهای اصلی شهر بوده که باعث بروز مشکلات و تنگناهایی در در شهرها شده که در حل این معضلات به یک عزم جدی در دستگاه‌های اجرایی برای همکاری نیاز است.

صالحی افزود: شهرداری‌ها باید در تمام امور به نظر و تصمیمات کارشناسی و فنی بخصوص در اجرای پروژه‌ها توجه کنند.

وی یکی از الزامات مدیریت خردمندانه را شفافیت در امور برشمرد و تصریح کرد: شفافیت از راه‌های جلب اعتماد شهروندان و اصول مدیریت صحیح است و نباید به بهانه‌های مختلف مانع دسترسی شهروندان به اطلاعات حوزه شهری باشیم زیرا مشارکت شهروندان موجب موفقیت در مدیریت شهری خواهد شد.

وی در ادامه مدیریت درست، همدلی و همراهی اعضای شورای شهر در مدیریت شهری بویین زهرا را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پروژه‌هایی که در شهر بویین زهرا در حال اجراست بیانگر توجه به توسعه همه جانبه شهر بویین زهرا در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

صالحی گفت: شهرداری بویین زهرا در توسعه شهری و ارائه خدمات به مردم پیشتاز بوده و گام‌های بلندی در خدمت رسانی برداشته و شاخص‌های درآمدی شهرداری در دو سال گذشته نشان می‌دهد درآمدهای شهرداری پایدار شده که جای تقدیر دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی در آینده‌ای نزدیک برخی از مشکلات شهروندان بویین زهرا برطرف شود.

کد خبر 4938835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha