۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵

از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان؛

برنامه های سالگرد ارتحال معمار انقلاب و قیام ١٥ خرداد اعلام شد

برنامه های سالگرد ارتحال معمار انقلاب و قیام ١٥ خرداد اعلام شد

سنندج - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اهم برنامه های سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و قیام خونین ١٥ خرداد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام سید محمد سادات، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت ماندگار است که خدمات و تأثیر گذاری فکری ایشان نه تنها در تاریخ ایران اسلامی که در سرتاسر دنیا به عنوان یک الگو برای مبارزات آزادی خواهانه مطرح است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به عدم برگزاری مراسمات عمومی در نیمه خرداد امسال، گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و عدم امکان برگزاری مراسم، برنامه‌های مختلفی در سطح استان به عنوان برنامه‌های جایگزین برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی، بیان کرد: اقدامات لازم جهت تولید محتوا و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و همچنین هماهنگی‌های لازم جهت پخش ویژه برنامه‌ها و فیلم‌های مستند و همچنین برپایی نشست‌های تحلیلی با حضور کارشناسان سیاسی و مذهبی از صدا و سیمای مرکز کردستان صورت گرفته است.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: برگزاری برنامه‌های محدود در مناطق سفید اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: در کنار تبلیغات مناسب محیطی، دیوار نوشته و نصب المان‌های مختص این ایام در سطح شهرستان‌ها، تولید محتوای مناسب در خبرگزاری هاف پورتال‌های اداری، سایت‌ها و تلویزیون‌های شهری صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام سادات عنوان کرد: بسته‌های تبلیغی مناسب این ایام شامل بنر و پوستر جهت فضا سازی مناسب توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تهیه شده و به زودی در سراسر استان توزیع می‌شود.

کد خبر 4939040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha