۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۲۷

مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان خبر داد:

دهاقان در حال حاضر بیمار بستری کووید ۱۹ ندارد

دهاقان در حال حاضر  بیمار بستری کووید ۱۹ ندارد

دهاقان -مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان گفت: شهرستان دهاقان فعلاً در وضعیت سفید قرار کرونا دارد اما مردم باید تا پایان کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله ثالثی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان دهاقان که به ریاست معاون فرمانداری دهاقان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان دهاقان پس از شهرستان‌های خور و بیابانک و بوئین و میاندشت در رتبه سوم از لحاظ کمترین بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بین شهرستان‌های استان اصفهان قرار دارد.

وی افزود: تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دهاقان تاکنون ۲۷ نفر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان بیان داشت: از این تعداد مبتلا ،۱۳ نفر طی نمونه گیری انجام گرفته در مرکز بیماری‌های حاد تنفسی به صورت سرپایی و ۱۴ نفر هم به صورت بستری ثبت شده‌اند؛ خوشبختانه شهرستان دهاقان تا کنون بیمار بستری ندارد و تمامی بیماران مثبت بهبود یافته‌اند.

ثالثی افزود: شهرستان دهاقان فعلاً در وضعیت سفید قرار دارد، اما به این معنا نیست که همشهریان عزیز از نکات بهداشتی فردی و عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی غافل شوند و باید تا پایان مهار کرونا از این نکات را رعایت نمایند.

وی همچنین از اهدای ۲ دستگاه اندازه گیری قند خون توسط خانواده مرحوم حسین علیان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها در اختیار مراکز بهداشتی شهرستان قرار گرفت.

کد خبر 4940378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha