تحلیلگر صهیونیست:

نظامیان اسرائیلی جنگ زمینی با حزب الله را به مثابه کابوس می‌دانند

نظامیان اسرائیلی جنگ زمینی با حزب الله را به مثابه کابوس می‌دانند

یکی از تحلیلگران نظامی رژیم صهیونیستی از وحشت و ترسی که نظامیان این رژیم از رویارویی با رزمندگان حزب الله لبنان دارند، پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «عاموس هارئیل» تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هآرتض با اشاره به ناکارآمدی نیروی زمینی این رژیم اذعان کرد: نیروی زمینی اسرائیل از مشکلات متعددی رنج می‌برد که سبب می‌شود که هرگونه رویارویی را به مثابه کابوس از بیم تلفات تلقی کند.

وی که روابط محکمی با محافل امنیتی رژیم صهیونیستی دارد به نقل از منابعی در تل آویو افزود: جنگ سال ۲۰۱۴ علیه غزه توان نیروی زمینی اسرائیل را محک زد و آن آخرین حلقه ناامید کننده‌ای بود که با جنگ سال ۲۰۰۶( جنگ ۳۳ روزه) و شاید هم از قبل تر شروع شد. پس از شکست در جنگ (۳۳ روزه) ارتش اسرائیل از انجام اصلاحاتی گسترده خبر داد و یگانها به شکل جدی تری آموزش دیدند و نظامیان احتیاط، مهمات جدیدی دریافت کردند؛ اما تغییری حاصل نشد.

از سوی دیگر منابع امنیتی در تل آویو اذعان کردند که افسران صهیونیست بسیار نگران و وحشت زده هستند زیرا توان و تجربه رزمندگان حزب الله را بسیار بیشتر از نظامیان تحت امر خود می‌دانند.

این منابع اعلام کردند: نگرانی عمیق‌تر آن است که از نیروی زمینی اسرائیل خواسته شود که وارد جنگ تمام عیار با حزب الله لبنان شود که هیچ شانسی برای پیروزی ندارند و یگانهای زرهی به جنگ فرسایشی خونینی کشیده خواهند شد.

گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی گواهی بر این است که ارتش رژیم صهیونیستی با تمام توان می کوشد که از ورود به رویارویی زمینی با رزمندگان مقاومت لبنان و فلسطین پرهیز کند؛ زیرا از تبعات آن سخت هراس دارد.

کد خبر 4940431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
      0 0
      اسراییل کله خراب زیربارنمیرودیهو واردجنگ شدچی یاکی جوابشومیدهد بعدازازبین بردن همسایه هاش مردک یهودی رابسپارید بخدا