۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۴

دبیر شورای ترافیک استانداری لرستان خبر داد:

وقوع بیش از ۲۳ هزار فقره تصادف در لرستان طی سال گذشته

وقوع بیش از ۲۳ هزار فقره تصادف در لرستان طی سال گذشته

بروجرد- دبیر شورای ترافیک استانداری لرستان گفت: ۲۳ هزار و ۴۱۹ فقره تصادف در استان طی سال گذشته رخ داده که از این تعداد ۵ هزار و ۷۵۱ فقره تصادف مربوط به بروجرد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کشاورز روز سه شنبه در شورای هماهنگی ترافیک که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در استان لرستان ۴۴ نقطه حادثه خیز تصادفات وجود دارد که از این تعداد ۱۱ نقطه حادثه خیز مربوط به بروجرد است.

وی با اشاره به آمار تصادفات در شهرستان بروجرد تصریح کرد: سال گذشته آمار تصادفات در شهرستان بروجرد ۳۸ درصد کاهش یافته و ۶۸۹ مورد تصادف جرحی رخ داده است.

کشاورز ادامه داد: سال قبل بیشترین تصادفات بروجرد در محور کمربندی با ۴۱ فقره تصادف و سپس در خیابان تختی با ۳۱ فقره تصادف بوده و بعد از این دو نقطه در منطقه علی آباد نیز تصادفات زیادی رخ داده است.

دبیر شورای ترافیک استانداری لرستان گفت: در سال ۹۸ تعداد ۲۳ هزار و ۴۱۹ فقره تصادف در استان رخ داده که از این تعداد پنج هزار و ۷۵۱ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در شهرستان بروجرد بوده است.

کشاورز با اشاره به اینکه اتوبوس‌های درون شهری حق خروج از شهر ندارند، افزود: علاوه بر این مورد، تردد اتوبوس‌های برون شهری هم بدون مجوز راهداری ممنوع است.

وی اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم بین عوامل شهرداری و راهداری، پلیس راهور، پلیس راه، مراکز فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی و هلال احمر برای امداد رسانی به مسافران تابستانی صورت گرفته تا بتوانند خدمات لازم و مورد نیاز را در صورت نیاز ارائه دهند.

کد خبر 4940716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha