۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷

استاندار اردبیل روز جهانی صنایع دستی را تبریک گفت

استاندار اردبیل روز جهانی صنایع دستی را تبریک گفت

اردبیل- استاندار اردبیل با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۰ خرداد، روز جهانی صنایع دستی را به فعالان این حوزه به ویژه صنعتگران و هنرمندان استان اردبیل تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام‌جو با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۰ خرداد، روز جهانی صنایع دستی را به فعالان این حوزه به ویژه صنعتگران و هنرمندان استان اردبیل تبریک گفت.

در این پیام آمده است: صنایع دستی حاصل مهارت، ذوق و بینش انسان‌های صنعتگر و هنرمندی است که با بهره‌گیری از فرهنگ و موقعیت هر منطقه به دستان توانمند فعالان این حوزه ساخته شده و در کنار خلق اثری ارزشمند و فاخر، دارای کاربردهای گوناگونی است که می‌تواند راهگشای حل مشکلات مختلف می‌شود.

بی تردید در پس این صنایع استعداد و نیروی خلاقه، ابتکار، شناخت از زیبایی و علاقه به هنر و خلق آثار هنری نهفته که سبب می‌شود چنین صنایعی به دستان هنرمندان و صنعتگرانی رقم خورده و تحسین بینندگان را به دنبال داشته باشد.

با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال جهش تولید شده است، بی‌شک رونق و توسعه تولیدات و فعالیت‌ها در حوزه صنایع دستی می‌تواند گامی اساسی در این راستای نیل به اهداف جهش تولید قلمداد شده و بخشی از کش و قوس‌های پیش رو در بخش اشتغال و تولید را که مهمترین دغدغه در استان به شمار می‌رود را مرتفع نماید.

بدون شک تلاش‌های هنرمندان و صنعتگران این عرصه در سال جهش تولید نقش ارزنده‌ای در رونق تولید و توسعه اقتصادی خواهد داشت که امید است با تداوم این فعالیت‌ها در کنار نیل به این اهداف، مسیر حفظ، احیا، و توسعه این صنایع و هنر ماندگار فراهم آید.

کد خبر 4945241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha