۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۶

استاندار البرز:

تنها هتل پنج ستاره استان البرز امسال افتتاح می‌شود

تنها هتل پنج ستاره استان البرز امسال افتتاح می‌شود

کرج - استاندار البرز زمان بهره برداری از تنها هتل پنج ستاره استان را پایان امسال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه بین المللی پیام، اظهار کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا هزار و ۲۵۲ میلیارد تومان را برای کمک و جبران خسارت‌های ناشی از کرونا به ۱۴ رسته شغلی در استان البرز تخصیص داده است بر این اساس آژانس‌های گردشگری نیز از این اعتبار بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: بزرگترین موتور محرکه توسعه استان البرز، توسعه گردشگری و بهره برداری از فرودگاه پیام است که در سال‌های گذشته مغفول مانده ولی با نگاه ویژه ای اکنون درصدد ارتقای بسترهای پیشرفت این صنعت بزرگ هستیم.

استاندار البرز گفت: اما با اولویت قرار دادن گردشگری در برنامه ششم توسعه، به صورت ویژه به دنبال افزایش توان گردشگری استان هستیم و در اولین گام برای این امر با حمایت‌های لازم، اولین هتل پنج ستاره البرز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

شهبازی افزود: تورهای مسافرتی که با توجه به شرایط خاص کرونایی تعطیل شده بودند، از اول تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به نقش حیاتی استان البرز به عنوان یک یاز شریان‌های اصلی کشور، سهم ویژه ای برای بهره گیری در حوزه خدمات و افزایش اشتغال در حوزه گردشگری قائل شده ایم.

استاندار البرز با اشاره با کاهش ۲.۷ دهم درصدی نرخ بیکاری در استان، گفت: البرز در صنعت برق مولد است و در سال ۷۲ درصد صادرات برق به استان‌های همجوار دارد که همین امر می‌تواند شرایط اقتصادی استان را مثبت ارزیابی کند.

شهبازی گفت: همچنین استان البرز در صنعت کشاورزی یکی از موفق ترین های کشوری است و در حال حاضر بیش از ۷۰ برند مطرح در حوزه کشاورزی در استان البرز در حال فعالیت هستند.

کد خبر 4945467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha