۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸

استاندار مرکزی:

تکمیل پروژه مرکز رفاهی تامین اجتماعی اراک نیازمند اعتبار ویژه است

تکمیل پروژه مرکز رفاهی تامین اجتماعی اراک نیازمند اعتبار ویژه است

اراک- استاندار مرکزی بر لزوم تخصیص اعتبار ویژه توسط مدیر عامل سازمان اجتماعی به منظور تکمیل ساخت مرکز رفاهی تفریحی ویژه کارگران و بازنشستگان این سازمان در شهر اراک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر پنج شنبه در نشست مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اراک، اظهار کرد: با سفر رئیس سازمان تأمین اجتماعی بسیاری از مسائل حل شده و انجام می‌شود.

وی ادامه داد: جامعه کارفرمایان و کارگری در جلسه قبل کارشناسانه مسائل را مطرح کردند و کسب رتبه خوب شایستگی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی جز با مشارکت این افراد محقق نشده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه کلینیک جنب بیمارستان تأمین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک نیازمند ردیف اعتباری بود، گفت: در حال حاضر ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است که می‌توان تا پایان مهرماه کلینیک را به اتمام رساند و از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درخواست می‌شود این مورد را پیگیری کنند.

آقازاده افزود: از سال‌ها قبل زمین ۱۰ هکتاری در منطقه کوی رضوی به عنوان مرکز رفاهی، تفریحی و ورزشی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی اختصاص یافته است که امسال به همت شورا، شهرداری و سایر دستگاه‌ها نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است از مدیر عامل تأمین اجتماعی انتظار می‌رود برای تکمیل این مرکز اعتبار ویژه ای در نظر بگیرند تا شاهد پیشرفت این پروژه باشیم.

وی بیان کرد: تمامی موارد مطرح شده در این شورا باید به دبیرخانه جلسه ارجاع داده شود.

کد خبر 4947384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha