۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان:

عاملان قتل مرد ۳۴ ساله درفارسان دستگیر شدند

عاملان قتل مرد ۳۴ ساله درفارسان دستگیر شدند

شهرکرد- فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتلان متواری پس از ۲۱ روز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامعلی شکری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان فارسان، شناسایی قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی وصول خبری از بیمارستان جونقان مبنی بر مصدومیت فوت مردی ۳۴ ساله، مأموران کلانتری جونقان سریعاً به بیمارستان اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می‌کنند که مصدوم در اثر شدت جراحات و خونریزی شدید از ناحیه سر و پای چپ، جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: بلافاصله موضوع شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که پنج نفر با انگیزه قبلی و به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری دو نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شده که متأسفانه یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است.

وی بیان کرد: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین درگیری همگی سابقه دار هستند لذا پس از هماهنگی قضائی مخفیگاه متهمان و خودرو مورد استفاده برای انتقال مصدومان به بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت و چهار قبضه سلاح شکاری وسه عدد فشنگ کشف و منازل، اموال و احشام متهمان برای پیشگیری از فروش آنها و متواری شدن متهمان توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی و ۲۱ شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، نهایتاً مأموران پلیس آگاهی شهرستان فارسان از تردد متهمان در مسیر اصفهان به شهرکرد مطلع شده و با همکاری مأموران پلیس آگاهی استان سه متهم به قتل را در یک عملیات ضربتی در ورودی شهرکرد دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی بیان داشت: هر سه متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فارسان اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کد خبر 4948586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha