۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴

استاندار البرز:

تجهیز انبارهای هلال احمر استان البرز ضروری است

تجهیز انبارهای هلال احمر استان البرز ضروری است

کرج - استاندار البرز با اشاره به ضرورت تجهیز انبارهای هلال احمر استان، گفت: انبارهای هلال احمر در البرز از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزاله شهبازی در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه در ساختمان صلح انجام شد، اظهار کرد: پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر ضرورت ساماندهی انبارهای هلال احمر، انجام این نشست برای تعیین تکلیف انبارهای استان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اختلافی ۲۰ ساله میان کارخانه سیمان آبیک و هلال احمر ایران وجود داشت که امروز مورد رسیدگی قرار گرفت، گفت: انبارهای هلال احمر استان البرز از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است زیرا این استان از جنوب و مرکز روی گسل زلزله قرار دارد و معین پایتخت و استان‌های همسایه است.

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز در مرکز کلونی جمعیت تهران و قزوین قرار دارد، افزود: محورهای مواصلاتی البرز شاهراه ارتباطی چهارده استان کشور است.

شهبازی گفت: امروز به دعوت رئیس جمعیت هلال احمر در حضور مسئولان مربوطه و رئیس هلدینگ سیمان آبیک به اتفاق در خصوص حل مشکل ۲۰ ساله سوله‌های هلال احمر استان تصمیم گرفتیم.

وی گفت: انتظار داریم پس از حل این مشکل، هلال احمر کشور برای تجهیز سوله‌ها و ساماندهی محورهای دسترسی، اقدامات لازم را داشته باشد.

کد خبر 4950387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha