۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۵

مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج:

فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان وحدت آفرین است

فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان وحدت آفرین است

سنندج - مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج فعالیتها و اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان را وحدت آفرین عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا اقبال بهمنی ظهر امروز یکشنبه در مراسم گام دوم انقلاب و تجلیل از فعالان برتر فرهنگ دینی که همزمان با روز اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغ دین خدا رسالتی بر دوش پیامبران بود که باید به مردم می‌رسانند و این اهمیت و جایگاه امر تبلیغ را می‌رساند.

ماموستا اقبال بهمنی با اشاره به اینکه تبلیغ دین خدا رسالت اصلی و اساسی برای پیروان دین است، افزود: خداوند متعال به پیامبر فرموده است هر چه از طرف خدا به تو وحی شده باید بدون هیچ کوتاهی به مردم برسد و شاید قبول دین برای بسیاری از مردم سخت باشد و مشکلاتی در راه تبلیغ دین وجود داشته باشد اما امدادهای الهی همیشه همراه مبلغین بوده است و مبلغین امدادهای الهی را در زندگی حس کرده‌اند.

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در کردستان کارکرد خوبی داشته است و با توجه به بافت منطقه کردستان که دارای دو مذهب تشیع و تسنن است سازمان تبلیغات اسلامی با رویکرد وحدت آفرین، تقریب مذاهب و عدالت محوری اقدام به فعالیت در استان کرده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: ایجاد خانه‌های عالم در روستاها حرکت ارزشمندی از سوی تبلیغات اسلامی است و امیدواریم خدمت‌رسانی به مردم در روستاها همچنان گذشته در تمامی بخش‌ها تداوم یابد.

در این آئین برنامه مولودی‌خوانی و دف‌نوازی اجرا و از فعالان عرصه تبلیغ دین در استان کردستان تجلیل شد.

کد خبر 4954612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha