۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۲

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل:

تحقق عدالت مسئولیت خطیر قوه قضائیه است

تحقق عدالت مسئولیت خطیر قوه قضائیه است

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیامی بیان کردند: قوه قضائیه مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به‌مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه پیام مشترکی صادر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است:

بی تردید قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات رهبر معظم انقلاب، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت بر عهده دارد.

قوه قضائیه با بهره جستن از شرع مقدس اسلام، گام‌های مهمی را به خصوص در چند ماهه گذشته در زمینه‌های مختلف از جمله آغاز اصلاح ساختار قوه قضائیه، مبارزه و برخورد شفاف با مفسدین مالی و قضائی، تحول جدی در راه‌های ارتباطی قوه قضائیه با مردم، تهیه لایحه جامع احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی، اعلام نتیجه و روند بررسی احکام به مردم، پیگیری پرونده ۱۷ متهم جاسوسی، اهتمام ویژه به مسئله امنیت روانی و اخلاقی جامعه، حل مشکلات قضائی مردم به شیوه‌های مدرن، تدوین لوایح قضائی جدید و کاربردی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع برداشته است.

در ادامه پیام آمده است: هفتم تیر سال‌روز شهادت مظلومانه آیت ا… دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین خادمان نظام و یادآور یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که با هدایت و طراحی دشمنان خارجی و همراهی عوامل جریان کوردل نفاق رقم خورد.

شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک‌شان پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم و مسیر روشنی فراروی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند و نامگذاری یکم تا هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش‌گران عرصه قضا و عدالت‌گستری، پاسداشت یاد و خاطره شهیدان این حوزه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضائی در جامعه است.

در پایان پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل چنین آمده است: اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام قوه قضائیه خصوصاً شهیدان مظلوم هفت تیر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به کارکنان این قوه در سراسر استان تبریک می‌گوئیم و امیدواریم با استعانت از پروردگار منان و با همت مضاعف و کار مضاعف خویش، همواره پشتیبان محرومان و یاری‌گر دولت در خدمت به مردم باشند.

کد خبر 4954648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha