۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۲

از طریق ویدئو کنفرانس و توسط رئیس قوه قضاییه؛

ندامتگاه ۵۰۰ نفری سمنان به بهره‌برداری رسید

ندامتگاه ۵۰۰ نفری سمنان به بهره‌برداری رسید

سمنان- مدیرکل امور زندان‌های سمنان از بهره‌برداری ندامتگاه ۵۰۰ نفری شهر سمنان از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: برای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود باهنر بعدازظهر یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضائیه بابیان اینکه ندامتگاه ۵۰۰ نفری شهر سمنان از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس قوه قضائیه به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: با توجه به اینکه ندامتگاه قبلی کاروان‌سرای دوره صفوی بود لذا این مکان تاریخی می‌بایست تخلیه و به مکان دیگری انتقال پیدا می‌کرد.

وی ضمن بیان اینکه برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: با افتتاح این ساختمان ندامتگاه قبلی به میراث فرهنگی بازخواهد گشت و به گردشگری تغییر کاربری می‌دهد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان بابیان اینکه مراحل ساخت ساختمان جدید ندامتگاه شهر سمنان از سال ۸۷ آغازشده بود، ابراز داشت: این ساختمان شامل بخش‌هایی نظیر آسایشگاه، ساختمان اداری، انتظامی، پیش ملاقات و برجک‌ها و ساختمان تأسیسات می‌شود.

باهنر بابیان اینکه ندامتگاه جدید برای اصلاح و تربیت زندانیان ساخته‌شده است، اضافه کرد: مساحت این ساختمان زمینی به مساحت بالغ‌بر سه و نیم هکتار و با زیربنای پنج هزار و ۶۵۰ متر مربع را در بردارد.

کد خبر 4954695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha