۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲

معاون عمرانی شهرداری اصفهان خبر داد:

سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان تا ۹۰ روز دیگر افتتاح می شود

سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان تا ۹۰ روز دیگر افتتاح می شود

اصفهان-معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت: سالن اجتماعات جدید در گلستان شهدا با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان در سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار مهر، پروژه احداث سالن اجتماعات جدید در گلستان شهدا را با هدف تکریم خانواده شهدا و ساخت سالن اجتماعات مذهبی و اجتماعی در شأن مردم شهیدپرور اصفهان، با سازه‌ای خاص و طراحی متفاوت و ممتاز عنوان کرد واظهار داشت: عملیات نازک کاری این پروژه واقع در منطقه ۶ شهرداری در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ آغاز و بهره برداری آن به روزشمار افتاده است و تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه تاکنون ۸۰ درصد و عملیات اجرایی پروژه شامل چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع پوشش سقف، چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع نماکاری، چهار هزار متر مربع سازه فضا کار، کف سازی، تأسیسات برقی و مکانیک و پارکینگ و محوطه سازی بوده است.

معاون عمرانی شهرداری از ویژگی‌های خاص طراحی و معماری این بنا اجرای پوشش سقف هذلولی و اجرای نمای سنتی و مدرن با رویکردی ایرانی اسلامی اعلام کرد و گفت: هزینه عملیات اجرایی و آزادسازی این پروژه را تاکنون ۷۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که به تفکیک ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه عملیات اجرایی و ۴۰ میلیارد تومان هزینه آزاد سازی است.

کد خبر 4956081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha