استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت گرانی مسکن واجاره بها بیشتر در شهر یاسوج دیده می شود

وضعیت گرانی مسکن واجاره بها بیشتر در شهر یاسوج دیده می شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کهگیلویه و بویراحمد وضعیت گرانی مسکن و اجاره بها بیشتر در شهر یاسوج دیده می شود که بیش از ۴۰ درصد جمعیت استان در آن ساکن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: تأمین مسکن در خانواده، پرهزینه ترین و مهم‌ترین بخش است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در استان احداث می‌شود، تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه‌بنیاد مسکن، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری این تعداد مسکن در استان احداث خواهد شد.

استاندار افزود: بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن در استان در دست احداث است که از این تعداد، چهار هزار و ۱۴۲ واحد، مسکن ملی، دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن روستایی طرح ویژه، سه هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی خسارت دیده از زلزله و ۷۰۶ واحد نیز مسکن روستایی خسارت دیده از سیل است.

وی موضوع مسکن را از مسائل بسیار جدی در زندگی مردم دانست و گفت: گرانی مسکن و اجاره بها بی رویه است و باید در این راستا دستگاه‌ها به صورت داوطلبانه، میزان اراضی مازاد خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت مسکن و اجاره بها در کهگیلویه و بویراحمد به شدت افزایش یافته و این امر بسیاری از اجاره نشینان را با مشکل تهیه مسکن مواجه کرده است.

کد خبر 4957978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha