۵ تیر ۱۳۹۹، ۹:۱۵

استاندار اردبیل خبر داد؛

افزایش ۱۰ میلیاردی بودجه ورزش اردبیل/تسریع در روند ساخت پل قدس

افزایش ۱۰ میلیاردی بودجه ورزش اردبیل/تسریع در روند ساخت پل قدس

اردبیل- استاندار اردبیل گفت:با توجه به بودجه ۴۵ میلیارد تومانی تخصیص یافته به شهرداری، این سازمان برای تسریع در روند ساخت پل قدس به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد.

اکبر بهنام‌جو در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح دستاوردهای سفر نوبخت معاون رئیس‌جمهور به استان عنوان کرد: از آنجائی‌که دکتر نوبخت پشتیبانی مالی پروژه‌ها را بر عهده دارد، طی بازدیدی که از راه آهن اردبیل به عمل آمد، روند کار را رضایت‌بخش خوانده و حمایت‌های جدی دولت از این پروژه را اعلام کرد.

تسریع در ساخت پل قدس با دریافت بودجه ۴۵ میلیارد تومانی

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، ۳۶ میلیارد تومان برای اتمام پل قدس تأمین اعتبار شده بود اما با توجه به افزایش قیمت‌ها، شهرداری به کمک بیشتری نیاز داشت که مشکلات مالی این پروژه در دست بررسی قرار گرفت و رفع شد.

استاندار اردبیل افزود: دکتر نوبخت با تخصیص ۴۵ میلیارد تومان به این پروژه موافقت کرد و خوشبختانه این مبلغ پرداخت شد و با اخذ این وجه، شهرداری در راستای تسریع در روند کار به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد تا بتواند امسال این پل را به اتمام برساند.

استفاده حداکثری از زمان علت بازدیدهای هوایی وزیر راه بود

بهنام جو با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان تصریح کرد: علت بازدیدهای هوایی وزیر راه این بود که از فرصت کم استفاده کرده و از کمترین زمان بیشترین بهره را ببرند که این مسئله جنبه تشریفاتی نداشت و از تمام جاده‌های استان بازدید به عمل آمد.

وی افزود: تعامل با نمایندگان چه در دور قبل و چه این دوره، بسیار خوب بوده، حتی سطح همکاری‌ها برای خدمت به مردم در این دوره بیشتر فراهم شده که این مورد را به فال نیک می‌گیریم.

افزایش ۱۰ میلیارد تومانی بودجه ورزش استان

استاندار اردبیل با اشاره به جلسه اخیر با وزیر ورزش خاطر نشان کرد: مقرر شد نسبت به اعتبارات سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان تخصیص بیشتر به اداره کل ورزش استان صورت گیرد و این سقف اعتبارات ملی را به تناسب شهرستان‌های استان توزیع کنند تا عملیات اجرایی پروژه‌های مربوطه با شدت و سرعت بیشتری اجرایی شود.

بهنام جو با تاکید بر احیای واحدهای تولیدی برای حل مشکلات مالی و معیشتی مردم و رونق تولید استان بیان کرد: قسمتی از مسائل معیشتی مردم به مشکلات کشور بر می‌گردد و با توجه به اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا فشار اقتصادی در کل دنیا به وجود آمد که کشور ما نیز بی تأثیر از آن نبود، یکی از مواردی که برای کشور ما مشکل ایجاد کرد کاهش فروش نفت بود لذا درآمد دولت از محل فروش نفت، صادرات و همچنین جذب ارز برای کشور بسیار کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: ارز برای خرید نهاده‌های دامی بسیار کاهش یافته، به همین جهت میزان اقلامی که از خارج کشور می‌آید به علت بالا رفتن قیمت دلار و نبود ارز در اختیار دولت، کاهش پیدا کرد، اما در صورتی که قیمت‌ها بالاتر از تأثیرات واقعی افزایش یابد، دستگاه‌های نظارتی استان موظف به پیگیری هستند.

استاندار اردبیل گفت: برنامه استانداری، نمایندگان و مسئولان در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم، جذب اعتبارات بیشتر، تقویت و مهیا ساختن زیر ساخت‌ها، اخذ تسهیلات برای واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید است.

کد خبر 4957988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha