۵ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۵۶

با حضور مدیران کل انجام شد؛

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین توزیع برق و تبلیغات اسلامی سمنان

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین توزیع برق و تبلیغات اسلامی سمنان

شاهرود- مدیران‌کل تبلیغات اسلامی و توزیع برق استان سمنان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه و آگاهی رسانی مردم در این راستا، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنج شنبه ادارات کل تبلیغات اسلامی و توزیع برق استان سمنان در زمینه تعامل مؤثر در امر آموزش روحانیان و مبلّغان برای آگاهی رسانی مبانی و موضوعات مرتبط با وضعیت کمی و کیفی برق و شیوه‌های اعمال مدیریت بهینه مصرف و مدیریت تقاضا و آگاهی به مردم در زمینه صرفه‌جویی تفاهم‌نامه امضا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های آموزشی در خصوص مدیریت مصرف برق یکی از محورهای این تفاهم‌نامه است، گفت: ایجاد هیئت اندیشه‌ورز برای تولید محتوای فرهنگی و آموزشی در زمینه صرفه‌جویی با حضور افراد خلاق و صاحب نظر از دیگر بخش‌های این تفاهم نامه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام علی شکری با بیان اینکه پیش بینی اجرای همایش‌های آموزشی ویژه روحانیان و مبلغان پیرامون مدیریت بهینه مصرف برق از دیگر بخش‌های این تفاهم‌نامه است، تاکید داشت: در این تفاهم‌نامه تهیه بروشورهای آموزشی و اطلاع رسانی، هماهنگی به منظور بازدید روحانیان از تأسیسات و پروژه‌ها و عنوان مباحث آموزشی برای انتقال به مخاطبان قید شد، است.

وی گفت: هماهنگی و دعوت از کارشناسان شرکت توزیع برق در نشست‌های شهرستانی و استانی روحانیان و مبلغان برای آموزش راهکارهای مدیریت بهینه مصرف برق و مشارکت در زمینه معرفی استادان و داوران قرآنی برای دوره‌های آموزشی و مسابقات و جشنواره‌های قرآنی در شرکت توزیع برق استان، از جمله تعهدات اداره کل تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: روحانیان و مبلغان به واسطه داشتن مخاطب‌های فراوان در شهرها و روستاهای استان می‌توانند در زمینه آگاهی رسانی به مردم در زمینه صرفه‌جویی انرژی گام مؤثری بردارند.

کد خبر 4958489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha