۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸

به مناسبت دهه کرامت؛

پویش «فدای دخترم» در فضای مجازی ایجاد شد

پویش «فدای دخترم» در فضای مجازی ایجاد شد

قم - رئیس اداره فضای مجازی و رسانه حرم حضرت معصومه(س) گفت: در حوزه فضای مجازی پویش «فدای دخترم» با هدف برپایی هزاران جشن خانگی برای دختران به مناسبت دهه کرامت ایجاد شد.

مرتضی موسویان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید نرم افزار «فدای دخترم» افزود: همچنین ۲۵ تولید مجازی به مناسبت دهه کرامت در قالب‌های کلیپ، نماهنگ، موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن و پادکست‌های صوتی و تصویری بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه فضای مجازی پویش فدای دخترم با هدف برپایی هزاران جشن خانگی برای دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، پویش آذین‌بندی خانه‌ها و محله‌ها در دهه کرامت و مسابقه حدیث کرامت با هدف شناخت بیشتر حضرت معصومه (س) ایجاد شده است.

رئیس اداره فضای مجازی و رسانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش‌های فدای دخترم و آذین بندی می‌توانند با تهیه کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی با هشتک فدای دخترم، محتوای خود را به نشانی اینترنتی keramat.amfm.ir به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

وی ابراز کرد: برای شرکت در مسابقه مجازی حدیث کرامت در سه بخش داستان کوتاه(عمومی)، بچه‌های بهشت(کودکان) و کتاب کرامت (نوجوان) می‌توان به سایت keramat.amfm.ir مراجعه کرد.

کد خبر 4958514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یکتاربیعی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      0 0
      عالی. خیلی خیلی متشکرم