۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۹

فرمانده سپاه فجر استان فارس:

رسالت دانشگاه افسری امام حسین (ع) تربیت جوانان مومن و انقلابی است

رسالت دانشگاه افسری امام حسین (ع) تربیت جوانان مومن و انقلابی است

شیراز – فرمانده سپاه فجر فارس گفت:یکی از برکات اصلی بسیج تربیت نیروهای جوان و متعهد به نظام اسلامی برای قبول مسئولیت های مهم است که دانشگاه افسری امام حسین(ع) مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار هاشم غیاثی در حاشیه بازدید از آزمون پذیرش دانشجوی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) که به میزبانی شیراز برگزار شد با بیان اینکه رسالت دانشگاه افسری امام حسین (ع) تربیت جوانان مؤمن و انقلابی است، گفت: حضور پر شور جوانان بسیجی و مؤمن در این آزمون نشان دهندۀ روحیه انقلابی و آرمان خواهی نسل جوان کشور و آمادگی این نسل آینده ساز برای حضور در جبهه جهاد حق علیه باطل است.

وی با تجلیل از شور و اشتیاق جوانان برای پیوستن به نهاد انقلابی سپاه، گفت: این نسل مؤمن و آماده جهاد و ایثار در شجره طیبه بسیج تربیت شده‌اند و یکی از برکات اصلی نهاد بسیج همین تربیت نیروهای جوان و متعهد به نظام اسلامی برای در دست گرفتن مسئولیت‌های مهم است.

فرمانده سپاه فجر خطاب به شرکت کنندگان در این آزمون با بیان اینکه شما برای قدم گذاشتن در راه شهدا اعلام آمادگی کرده‌اید و همین حضور نشان پایبندی شما به آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: به یاد داشته باشید برای اینکه در همه جنبه‌های زندگی پاسداری موفق باشید باید تمام معیارهای زندگی شخصی و اجتماعی خود را در تراز انقلاب اسلامی و در تبعیت کامل از ولایت فقیه تعریف کنید.

سردار غیاثی با بیان اینکه دوره آموزش پاسداری یک دوره تربیت محور و شخصیت ساز بر اساس معیارهای انقلابی گری و ولایتمداری است، خاطرنشان کرد: دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) یکی از مراکز آموزش عالی برتر کشور است که هدف اصلی آن تربیت نیروهای متخصص و انقلابی برای حضور در کادر رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کد خبر 4959518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha