۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۲۳:۴۱

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان:

۹۱ درصد ابلاغهای دادگستری اصفهان به شکل الکترونیکی بررسی می‌شود

۹۱ درصد ابلاغهای دادگستری اصفهان به شکل الکترونیکی بررسی می‌شود

گلپایگان- معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان گفت: در استان اصفهان ۹۱ درصد ابلاغ‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسدی شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح دفتر خدمات الکترونیکی قضائی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه پنجاه و پنجمین دفتر خدمات الکترونیکی استان در گلپایگان راه‌اندازی شد، اظهار داشت: قوه قضائیه از چهار سال گذشته تاکنون در الکترونیکی کردن خدمات رشد خوبی داشته است، با این تصور و تفکر که دادگستری یک دستگاه حاکمیتی است نباید خدمات و اطلاعات آن به خارج از دادگستری درز کند.

تمام مردم در سامانه ثنا ثبت کنند

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان گفت: با شکل گیری خدمات الکترونیکی در عصر تکنولوژی خدمت جدید به مردم ارائه می‌کنیم؛ معتقد هستیم تمام مردم برای دریافت خدمات الکترونیکی دادگستری در سامانه ثنا هویت خود را ثبت نام کنند تا از شکایاتی که ممکن است برای آن‌ها رخ دهد مطلع شوند.

وی گفت: اکنون ۱۶.۵ میلیون پرونده در واحدهای مختلف قضائی کشور رد و بدل شده است که وارد سیستم شدند تا از وضعیت پرونده خود مطلع شوند، سال گذشته چهار میلیون ابلاغ الکترونیکی داشتیم که علاوه بر کاهش بعد ترافیک و حمل و نقل چهل میلیارد تومان هزینه صرفه‌جویی شده است.

۹۱ درصد ابلاغ‌ها در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

اسدی با بیان اینکه در استان اصفهان ۹۱ درصد ابلاغ‌ها به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و از ورود و خروج دادگستری نیز کاسته شده است، گفت: نباید آخرین راهکار مردم به نخستین راهکار تبدیل شود، با یک توهین ساده کار به دادگاه کشیده می‌شود آیا آموزش‌ها به نحوی نبوده که به راحتی به یکدیگر باید توهین کنیم؟.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه سرقت بیشترین آمار پرونده ورودی به دادگستری استان اصفهان را شامل می‌شود، گفت: قوه قضائیه در خدمت به مردم متفاوت‌تر از گذشته عمل می‌کند به نوعی که بیش از ۸۰ درصد مردم استان اصفهان از خدمات دادگستری استان اصفهان اعلام رضایتمندی کردند.

کد خبر 4962733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha