۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶

با انتشار نامه‌های ارسالی؛

واکنش ​کمیته ملی المپیک به بیانیه اعتراضی کمیل قاسمی

واکنش ​کمیته ملی المپیک به بیانیه اعتراضی کمیل قاسمی

کمیته ملی المپیک اعلام کرد با نامه‌نگاری‌های متعدد، پیگیر تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته بین المللی المپیک، پس از بیانیه کمیل قاسمی در خصوص عدم پیگیری کافی متولیان ورزش برای دریافت مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن، کمیته ملی المپیک اعلام کرد همچنان در راستای دستیابی به حق مسلم قهرمان ارزنده کشتی و بخصوص کشور عزیزمان به مدال طلای المپیک به پیگیریها و نامه نگاریهای خود با IOC  در این زمینه ادامه می دهد.

کمیته ملی المپیک در این خصوص اعلام کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته ابهاماتی مبنی بر عدم توجه لازم از سوی فدراسیون کشتی و یا کمیته ملی المپیک مبنی تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی قهرمان با اخلاق کشورمان در بازیهای المپیک مطرح شده است. در نتیجه جهت تنویر اذهان جامعه کشتی اعلام می دارد همانگونه که کارشناسان امر می دانند پیگیری مسائل مربوط به رقابتهای آسیایی و جهانی در هر رشته همچون کشتی در حیطه اختیارات کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی و فدراسیون ملی رشته مربوطه است،  اما موارد مربوط به بازیهای آسیایی و المپیک و پیگیریهای مسائل آن بر عهده کمیته ملی المپیک، شورای المپیک آسیا و IOC است.

کد خبر 4963397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha