۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰

در دهه کرامت انجام گرفت؛

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام در مرکزی

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام در مرکزی

اراک- مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی با توزیع ۳۵ هزار بسته پروتئینی در مناطق حاشیه‌نشین این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه همزمان با دهه کرامت مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی آغاز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مومنانه، همدلی و مؤسسات به برگزاری رزمایش همدلی و احسان اقدام کرده است.

مجتبی تهامی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته حمایتی بین مردم و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا را توزیع کردند که سهمیه استان مرکزی توزیع ۱۵ هزار بسته با ارزش بالغ بر چهار میلیارد تومان بوده است.

تهامی بیان کرد: ستاد در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان چهار میلیون بسته پروتئینی به مردم کشور و آسیب‌دیدگان کرونا اهدا کرد که سهمیه استان مرکزی از این تعداد توزیع ۳۵ هزار بسته به ارزش ۲ میلیارد تومان در استان است.

وی افزود: ۳۵ هزار بسته پروتئینی حاوی ۲ عدد مرغ ۲ کیلوگرمی است و این بسته‌ها در مناطق حاشیه‌نشین مرکز استان، مناطق حاشیه‌ای و اصناف آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع می‌شود.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی، این رزمایش از امروز آغاز شده و تا پایان تیر ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش مهر، توزیع ۳۵ هزار بسته پروتئینی در پنج مرحله پیش‌بینی شده است که امروز تعدادی از آن در مناطق حاشیه‌نشین شهر اراک با همکاری گروه‌های جهادی توزیع شد.

کد خبر 4963535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha