۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۳

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

ساماندهی نواحی صنعتی در اولویت امسال دولت است

ساماندهی نواحی صنعتی در اولویت امسال دولت است

قزوین- معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با ساماندهی نواحی صنعتی به عنوان اولویت مهم دولت زمینه تقویت زیرساخت ها در نواحی و شهرک های صنعتی مهیا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بویین زهرا روز پنجشنبه با حضور روح اله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای، قبادی معاون اقتصادی استانداری، مصطفی آقا علی سرپرست فرمانداری و مدیران صنعت و دستگاه‌های اجرایی در ناحیه صنعتی چرم سازی این شهرستان برگزار شد.

عیسی قبادی در این جلسه اظهار داشت: عزم دولت حمایت از بخش تولید و صنعت است و علیرغم اینکه در بخش‌های مختلف با موانع و محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه است اما در حمایت و پشتیبانی از تلاش گران عرصه تولید که در صف مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند لحظه‌ای درنگ نکرده است.

وی بیان کرد: رویکرد دولت سامان دهی نواحی صنعتی است که امروز به صورت خوشه‌ای و یا جزیره‌ای عمل می‌کنند و اگر واحدهای تولیدی که در مناطق صنعتی مستقر هستند سامان دهی شوند و به شهرک‌های صنعتی ارتقا پیدا کنند دارای هویت و شناسنامه می‌شوند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به درخواست مدیران واحدهای تولیدی منطقه چرم سازی برای تبدیل وضعیت به شهرک صنعتی گفت: ساماندهی و خارج کردن این واحدها از بلاتکلیفی باعث می‌شود مشارکت واحدهای تولیدی مستقر در این ناحیه بیشتر شود.

وی گفت با توجه به نگاه مثبت مجموعه مدیریت استان برای ارتقا منطقه چرم سازی به شهرک صنعتی کارگروهی برای تحقق این خواسته و رفع موانع تشکیل خواهد شد و با ارتقا منطقه شاهد تحولات خوبی در بخش‌های مختلف از جمله تقویت زیرساخت‌ها در این شهرک خواهیم بود.

قبادی افزود: با توجه به اینکه ۹۰ درصد تولیدات مجموعه چرم سازی صادراتی است با پیگیری و حمایت استاندار بخشی از مشکلات این واحدها برای صادرات رفع شده و به زودی بخشی از زیر ساخت‌های مربوط به صادرات در این شهرک مستقر خواهد شد.

وی بیان کرد: تصویب شهرک صنعتی در منطقه چرم سازی در جهت حمایت و پشتیبانی دولت از حوزه تولید و صنعت است.

در این جلسه مشکلات و موانع ناحیه صنعتی چرم سازی شهرستان بویین زهرا و راهکارهای ارتقا این ناحیه به شهرک صنعتی بررسی شد.

کد خبر 4964321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha