۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۴۸

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی:

لیگ برای ماشین سازی هنوز ادامه دارد/ بضاعت ما همین بود

لیگ برای ماشین سازی هنوز ادامه دارد/ بضاعت ما همین بود

تبریز- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: لیگ برای ماشین سازی هنوز ادامه دارد و ما امیدواریم هستیم تا در بازی های آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه جمعه بعداز شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در تبریز در نشست خبری گفت: بضاعت ما همین بود و تلاش کردیم ولی در دقایق پایانی گل خوردیم.

وی با بیان اینکه تیمش در حال حاضر آمادگی لازم را برای بازی‌های سنگین ندارد، ادامه داد: در جایی که باید تمرکز می‌کردیم یک توپ را لو دادیم و پنالتی دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

مهاجری با اشاره به اینکه مشکلات تیمش را می‌داند و باید آنها را برطرف کند، ابراز داشت: ما با توجه به بضاعت‌مان باید انتظار داشته باشیم.

سرمربی ماشین سازی با بیان اینکه مشکل عمده ما مشکل بدنی بازیکنان است، افزود: نداشتن بدنساز یکی از مشکلات اصلی است و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و باید این نتیجه را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنانش بیشتر از توان خودشان در این بازی زحمت کشیدند، گفت: در دو هفته سه بازی سنگین انجام دادیم و این باعث شد که نتوانیم به پرسپولیس فشار بیاوریم.

مهاجری ادامه داد: زمان لازم است تا افکارمان را پیاده کنیم و ما مجبوریم با همین بضاعت بازی را کنترل کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی تبریز و پرسپولیس در حالی از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت همراه بود. مهدی ترابی (۸۴- پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

کد خبر 4970533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha