۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۳

برای ترویج استفاده از ماسک؛

پویش «نذر ماسک» در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

 پویش «نذر ماسک» در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر- مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر از راه‌اندازی پویش «نذر ماسک» در استان برای ترویج استفاده از ماسک خبر داد.

مازیار هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پویش «نذر ماسک» توسط خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه برای تأمین ماسک افراد نیازمند خیران می‌توانند کمک‌رسانی کنند اضافه کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی برای مصون ماندن از این بیماری و شکسته شدن زنجیره انتقال آن، استفاده از ماسک امری مهم و ضروری است.

هوشمند تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این پویش تهیه ماسک برای اقشار کم‌درآمد و همیاری با کادر زحمتکش درمانی استان در راستای سلامتی شهروندان است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر تأکید کرد: با توجه به استفاده اجباری از ماسک در محیط‌های اجتماعی، این عمل خیرخواهانه کمک شایانی به قشرهای کم‌درآمد و جلوگیری از انتقال ویروس می‌کند.

هوشمند با اشاره به نحوه همکاری خیران، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی و غیردولتی در تأمین ماسک افراد نیازمند، افزود: در این راستا شماره حساب بانکی در خانه مطبوعات بوشهر تعیین‌شده که افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌رسانی کنند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر با قدردانی از همکاری همگانی مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمومی گفت: مقابله با کرونا یک مسئولیت اجتماعی همگانی است که ضروری است همه مردم برای شکست دادن ویروس کرونا همکاری کنند.

کد خبر 4971230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha