۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

استاندار یزد مطرح کرد؛

نقش تأثیرگذار مردم یزد در مدیریت کرونا

نقش تأثیرگذار مردم یزد در مدیریت کرونا

یزد- استاندار یزد گفت: مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند نقش تاثیر گذاری در مدیریت بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان داشته باشند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی امروز در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد، به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان و نحوه اجرای آخرین مصوبات ستاد استانی کرونا، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پس از قرار گرفتن استان در شرایط هشدار، با تشکیل جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و تدوین برنامه بازرسی جامع و اجرای آن در سطح استان و نیز همکاری خوب مردم، مدیریت مؤثری برای خروج از این شرایط اعمال شده است.

استاندار یزد ادامه داد: وضعیت و رفتار بیماری کرونا ناپایدار بوده و نمی‌توان هیچ‌گونه پیش‌بینی ای از آینده داشت با این ‌حال موضوع قطعی این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تأثیر بسیار زیادی بر مدیریت این بیماری خواهد داشت و به همین دلیل باید این راهبرد را ادامه دهیم.

وی افزود: بازرسی از ادارات و مراکز مختلف باید با جدیت دنبال شود و فرمانداران با نظارت بر عملکرد تیم‌های بازرسی، شرایط اطمینان بخشی را برای مردم ایجاد کنند.

طالبی عنوان کرد: زمینه‌ها و اقدامات لازم برای بازرسی بیشتر و دقیق‌تر بر مراکز صنعتی و واحدهای کارگری از سوی اداره کل کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شود.

به گزارش مهر هم اکنون ۲۱۷ بیمار در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که به صورت متوسط روزانه ۶۰ بیمار بستری شده و ۶۰ بیمار نیز از بیمارستان‌ها ترخیص می‌شوند و ۷۰ تخت آی سی یو بیمارستان‌ها درگیر بیماران کرونایی است.

کد خبر 4972769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      1 0
      جناب استاندار محترم شما دو روز پیش گفتید استان یزداز استانهای دارای شرایط هشدار خارج شده .دیروز دوباره سخنگوی بهداشت از استان یزد به استانهای دارای شرایط هشدار خبر داد .چرا محدودیتها اجرا نمیشود
    • احمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      1 0
      استاندار محترم لطفا آنقدر جلسات مبارزه با کرونا را مرتب تر و دقیق تر و با هدف رساندن استان یزد به استان سفید برگزار نمایید تا حداقل آرامش به زندگی مردم باز گردد.فقط اخبار ضدو نقیص باعث عدم اطمینان مردم می شود
    • ناهید IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      1 0
      جناب استاندار غربالگری در استان یزد اصلا بخوبی صورت نمیگیرد و عنوان میکنند هر کسی علایمی داشت برای تست مراجعه کنند.این باعث افزایش آمار ناقلان میشود.وزارت بهداشت در استان یزدخیلی ضعیف پیگیری میکند
    • مجید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      0 0
      آنقدر بر عکس تهزان که هر روز جلسات ستاد مبارزه با کرونا تشکیل میشود در یزد نه تنها جلسات مبارزه باکرونا تشکیل نمیشود دوباره عادی پنداری توسط مسولین شروع شده و یکدفعه استان یزد قرمز میشود چرا؟
    • رسولی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      0 0
      در همه استانها بشدت در حال نظارت جدی بر اجرای پروتکل بهداشتی و استفاده و تشویق مردم به ماسک زدن و پیگیری لحظه ای مبارزه با کرونا هستند ولی در استان یزد اصلا مسولین پیگیر نیستند.انگار تمام شده