۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۹:۳۹

در جلسه آنلاین فدراسیون جهانی؛

شرایط برگزاری رقابت‌های قاره‌ای و جهانی هندبال بررسی شد

شرایط برگزاری رقابت‌های قاره‌ای و جهانی هندبال بررسی شد

همزمان با هفته جهانی هندبال جلسه آنلاین مشترکی با حضور رییس فدراسیون هندبال جهان و تمامی کشورهای عضو برای تعیین وضعیت رقابت های قاره‌ای و جهانی پیش رو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که با حضور کلیه کشورهای عضو IHF و به مناسبت هفته جهانی هندبال برگزار شد، حسن مصطفی رییس فدراسیون جهانی هندبال ضمن خوشامد گویی و تبریک این هفته به کلیه اعضای جامعه جهانی هندبال، از لوگوی جدید فدراسیون جهانی هندبال رونمایی کرد و از شرایط جدید رقابت های هندبال با توجه به ویروس کووید ۱۹ گفت.

رئیس فدراسیون جهانی هندبال در این مورد گفت: به دلیل گسترش ویروس COVID-۱۹ فعالیت های فدراسیون های ورزشی در دنیا متوقف شده و با چالش جدیدی روبرو شده اند.

وی همچنین از راه اندازی آکادمی مجازی فدراسیون جهانی این رشته خبر داد. برگزاری اولین دوره سمپوزیوم آنلاین مربیان و داوران از طریق این سامانه و همچنین برگزاری دوره های مربیگری و داوری در آینده از اهم کارکردهای سامانه مذکور خواهد بود.

در این جلسه در خصوص چگونگی برگزاری رویدادهای سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ صحبت شد.

در پایان در خصوص رقابت های مختلف جهانی هم مقرر شد نتیجه نهایی به فدراسیونهای عضو ابلاغ شود.

ضمنا در حاشیه این جلسه آنلاین حسن مصطفی از اجرای برنامه هندبال در مدارس به عنوان یکی از برنامه‌های مهم توسعه‌ای هندبال در سراسر جهان خبر داد و افزود: فدراسیون جهانی در این خصوص کارهای لازم را انجام داده و برنامه ای تدوین شده به فدراسیونهای عضو ارسال خواهد کرد.

کد خبر 4976300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha