۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۳

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

انجام ۲۰ هزار مورد زایمان درآب درمراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

انجام ۲۰ هزار مورد زایمان درآب درمراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

زنجان-مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طی سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مورد زایمان درآب در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل تأمین اجتماعی زنجان، به زایمان در آب اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مورد زایمان درآب در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه زایمان در آب افزایش یافته است، اظهار کرد: بیش از ۳۰ درصد از زایمان‌های انجام شده در سال گذشته زایمان در آب بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان، گفت: زایمان در آب در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان انجام می‌شود و خوشبختانه استقبال از این نوع زایمان در استان بسیار خوب است و روبه رشد است.

محمدی تاکید کرد: هم اکنون دو تخت زایمان در آب در بیمارستان امام حسین (ع) وجود دارد.

وی با بیان اینکه زایمان فیزیولوژیک در راستای ترویج زایمان طبیعی است، ابراز داشت: باید این نوع زایمان به خوبی در جامعه برای بانوان تشریح شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در بیمارستان امید ابهر هم تخت زایمان در آب به زودی راه اندازی می‌شود و اجرای این کار نیاز به اعتبار دارد.

محمدی با بیان اینکه طرح هتلینگ در سه بخش از بیمارستان امام‌حسین (ع) زنجان و ۲ بخش از بیمارستان امید ابهر در سال ۹۶ به مرحله بهره برداری رسیده است، ابراز داشت: طی سال گذشته طرح ارتقا هتلینگ در سه بخش دیگر امام حسین (ع) ابلاغ شده که امسال آغاز می‌شود.

کد خبر 4977278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha