۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵

در گفتگو با مهر مطرح شد:

بی مهری پارک علم و فناوری گیلان نسبت به نخبگان آستارایی

بی مهری پارک علم و فناوری گیلان نسبت به نخبگان آستارایی

آستارا- نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به دور بودن این شهرستان از مرکز استان، گفت: نخبگان آستارایی در پارک علم و فناوری گیلان مورد بی مهری قرار گرفته و از آنها حمایت نمی‌شود.

غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان گیلان باید از ظرفیت مرکز رشد واحدهای فناور آستارا با هدف تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان حمایت کند.

وی با تأکید بر اینکه این مرکز نیازمند تجهیز و به روز رسانی است، گفت: از زمان راه اندازی تاکنون تحولی در این مرکز در آن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور آستارا، به دلیل نبود سیاستگذاری‌های صحیح از آن استفاده لازم نشده است، افزود: نبود نیروی انسانی کافی برای پیشبرد برنامه‌های شرکت‌های فناور از مشکلات این مرکز است.

مرحبا گفت: مرکز رشد واحدهای فناور آستارا با توجه به شرایط اقتصادی و نزدیکی این شهرستان به بازارهای خارجی، امکان ایجاد فرصت‌های جدید کسب و کار را دارد.

وی ادامه داد: در آستارا مزیت‌های بالقوه ای وجود دارد و به واسطه مرکز رشد واحدهای فناور، می‌توان آنها را به فرصت‌های جدید شغلی تبدیل کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آستارا از مرکز استان گیلان دور است و برخی از نخبگان این شهرستان در پارک علم و فناوری گیلان مورد بی مهری قرار می‌گیرند و از آنها حمایت نمی‌شود.

کد خبر 4977401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha