۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶

استاندار سمنان تأکید کرد:

ضرورت حفظ اتحاد و تعامل بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان سمنان

ضرورت حفظ اتحاد و تعامل بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان سمنان

سمنان – استاندار سمنان با تأکید بر لزوم حفظ اتحاد و تعامل بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان گفت: اجرای ارزش‌ها و سیاست‌های عمومی نظام در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر پیش از ظهر چهارشنبه در آئین معارفه رئیس‌کل دادگسترش استان سمنان که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی ضرورت حفظ اتحاد و تعامل بین دستگاه‌های قضائی و اجرایی استان بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برای عبور از بحران هیچ راهی جز یکپارچگی، همراهی و همدلی آحاد مردم و مسئولان در تمام قوا وجود ندارد، افزود: برای اجرای ارزش‌ها و سیاست‌های عمومی نظام باید نسبت به تحقق این امر اهتمام بیشتری بورزیم.

استاندار سمنان ضمن قدردانی از مجموعه دستگاه‌های قضائی در استان بیان کرد: دانش قضائی، تجربه موفق در دستگاه قضائی، خلق نیکو و شخصیت قاطع از ویژگی‌های مهم مسئولان قضائی برای اجرای عدالت است.

آشناگر اجرای عدالت و برقراری امنیت را از اهداف مهم نظام انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تمامی مسئولان و مردم این استان آمادگی دارند تا در راستای حمایت از حاکمیت در اجرای سیاست‌های عمومی با مجموعه قضائی همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، استاندار سمنان و معاون اول قوه قضائیه کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 4980439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha