۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲

امام جمعه آران و بیدگل:

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی است

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی است

کاشان - امام جمعه آران و بیدگل گفت: دشمن با حربه های مختلف و به ویژه از طریق فضای مجازی به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با انتقاد از حجم زیاد گرانی در جامعه اظهار داشت: یک نوع گرانی منطقی است که به دلیل تقاضای زیاد و عرضه کم کالا انجام می‌شود ولی نوع دیگر گرانی غیرمنطقی است که باید این نوع گرانی توسط دولت مرتفع شود.

وی آزاد بودن ارز در کشور را یکی از دلایل گرانی‌های غیر منطقی در کشور دانست و ابراز داشت: طبق نظر کارشناسان حدود سه درصد ارزهای مورد نیاز کشور آزاد است که دولت با نظارت و مجلس با قانونگذاری باید به منظور سروسامان دادن به این اوضاع ورود جدی داشته باشد.

امام جمعه آران و بیدگل دلیل دیگر گرانی‌های بی منطق را مصرف بی رویه و بی جای برخی شهروندان در بعضی مواقع دانست و تصریح کرد: دولت باید ارزهایی را که به برخی از بازرگانان داده و در قبال آن ارزها کالایی وارد نشده است را باید تعیین تکلیف کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش اینترنت و استفاده از فضای مجازی در بین مردم به خصوص جوانان خاطرنشان کرد: فضای مجازی علاوه بر فوایدی که دارد دچار آفت‌هایی هم هست که این آفت ها باید شناسایی و برای رفع آنها چاره‌ای اندیشیده شود.

کاربران فضای مجازی نباید به دنبال سبک زندگی غربی باشند

حجت الاسلام سلیمانی تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی را یکی از آفت‌هایی دانست که دشمن در فضای مجازی به دنبال آن است و بیان داشت: کاربران فضای مجازی نباید به دنبال سبک زندگی غربی باشند چراکه این سبک زندگی به دلیل اینکه هویت مشخصی ندارد بنیان خانواده‌ها را متزلزل می‌کند.

وی یکی دیگر از اقدامات دشمن در فضای مجازی را سیاه نمایی اوضاع ایران دانست و یادآور شد: دشمن به دلیل گستردگی فضای مجازی سعی می‌کند با انتشار دروغ و شایعاتی بی اساس امید را در بین هموطنان از بین ببرد و به همین دلیل با توسل به فضای مجازی در حال پیاده سازی نقشه‌های خود هستند.

امام جمعه مشهد اردهال همچنین با اشاره به در پیش بودن روز عرفه و عید قربان افزود: به فرموده امام معصوم عید آن روزی است که در آن گناه نباشد چراکه گناه قلب را سیاه و عمر را بی برکت می‌کند.

وی گفت: ما باید ابراهیم وار اسماعیل درون خود را ذبح کنیم تا بتوانیم در آزمایشات زندگی موفق باشیم.

کد خبر 4981844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha