۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹

شهردار مهریز:

وضعیت قرمز کرونا در مهریز/«غربالبیز» و «کوه‌ریگ» تعطیل شدند

وضعیت قرمز کرونا در مهریز/«غربالبیز» و «کوه‌ریگ» تعطیل شدند

یزد ـ شهردار مهریز از قرمز شدن وضعیت شهرستان مهریز به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت: تمام تفرجگاه‌ها و پارک‌های این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

امیرحمزه زارع‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وضعیت شهرستان مهریز از چندی پیش به حالت هشدار درآمده بود اما به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا، وضعیت این شهرستان قرمز شد.

وی عنوان کرد: بر این اساس تمام پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و دوشنبه بازار و سایر بازارهای سیار مهریز تا اطلاع ثانوی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

شهردار مهریز همچنین از توقف فعالیت دست‌فروشان در سطح شهرستان مهریز خبر داد و بیان کرد: این اقدامات در راستای حفظ سلامت همشهریان انجام می‌شود.

زارع زاده با بیان اینکه غربالبیز و کوه ریگ دو تفرجگاه مهم شهر تاریخی و باغشهر مهریز هستند که علاوه بر مردم مهریز مردم سایر نقاط استان و گردشگران برای بازید از این تفرجگاه‌ها مراجعه می‌کنند، افزود: این مکان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا شکست کامل ویروس کرونا، برای بازگشت سلامت به شهر و بازگشایی دوباره اماکن تفریحی همکاری لازم را داشته باشند.

زارع زاده از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت مکان‌های تفریحی یا دست‌فروشان و بازارهای سیار مراتب را به شماره تلفن‌های ۳۲۵۲۲۰۴۰ و ۰۹۱۳۳۵۴۱۱۸۰ گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 4982506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
      2 0
      چراقبل از اینکه یک شهرستان به وضعیت قرمز برسد محدودیت ها و نظارت ها را تشدید نمیکنید؟ اینکه میگویید مراسم عروسی با50درصد ایرادی ندارد و دورهمی نداشته باشید یعنی چه؟
    • منتظری IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
      2 0
      تنها کاری که مردم نمیتونن انجام بدن .ایجاد محدودیت هستش.اونم مسولین هر وقت شهرستانی به وضعیت قرمز رسید انجام میدن که خیلی دیر هستش. توجه دادن اکید مردم به زدن ماسک لطفاً فراموش نشه
    • مسعود IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      1 0
      چرا مسولین سعی نمیکنن تا حرفشان درست از آب در بیاید .اقای نوری گفتن تا پایان تیر روند افزایش بعد وارد سیر نزولی میشون.الان فقط دنبال دلیل هستن که بگن تقصیر کسی دیگه بوده.چرا بیشتر جدی نبودید در اجرا
    • حسنی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      1 0
      تشکیل جلسات ستاد مبارزه با کرونا در یزد شده مثل تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق .حتی جلسات این ستاد هم بصورت مرتبو با جدیت و با اهداف خاص و اعلام نتایج امید بخش به مردم تشکیل نمیشود.مسولین چرا؟
    • محسن IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      1 1
      اگر نمیتونن قرنطینه اجراکنن.میتونن با جدیت از مردم بخوان تا ماسک بزنن.اینم میگن نمیتونن؟ ازبرخی ارگانها کمک بگیرن و ماسک زدن را اجباری کنن تا دیر نشده و بگن تقصیر مردم بوده
    • صادق IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      0 0
      دوباره امروز اعلام کردن یزد جز استانهای در وضعیت هشدار قرار گرفته است.اینقدر مسولین کم کاری کردند .امید خدا که به استانهای دارای وضعیت قرمز تبدیل نشود.جناب استاندار چرا فکری اساسی نمیکنید