۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۳

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

گره مشکلات مردم با تعامل و همکاری باز شود

گره مشکلات مردم با تعامل و همکاری باز شود

زاهدان - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: گره مشکلات مردم باید با تعامل و همکاری باز شود و نهادها و سازمانها نباید خود را کنار بکشند زیرا همه ما سرباز نظام هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در آئین تکریم و معارفه رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مردم سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند و بر ما تکلیف است که این سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به نظام و دستگاه قضائی و امید آنان به آینده سرمایه اجتماعی است و باید در حفظ آن کوشا باشیم، گفت: ما با استفاده از ظرفیت مردمی توانسته ایم بحران‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی را پشت سر بگذاریم و در دنیا سرافراز باشیم.

رئیس شورای قضائی استان سیستان و بلوچستان افزود: بسیاری از دولتها ادعا دارند که از سرمایه اجتماعی برخوردار هستند در صورتی که ادعای آنها واهی و دروغین است ما با استفاده از این ظرفیت مهم شاهد اقتدار در داخل و خارج کشور هستیم و باید برای مردم حرمت و احترام قائل و قدردان این سرمایه بزرگ اجتماعی باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مقامات عالی قضائی تاکید بر مردمی بودن مسئولین داشتند و از مسئولین خواستند تا مردم را از بالا به پایین نگاه نکنند و ارباب رجوع را در پشت درب اتاق‌های خود معطل نکنند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، ادامه داد: یکی از جلوه‌های مردمی بودن از نظر مقام معظم رهبری دسترسی آسان مردم به مسئولین است که باید مورد توجه همه مسئولین قرار بگیرد.

وی با تاکید بر حفظ حرمت و جایگاه مردم افزود: مردم از ما انتظار دارند که به نحو شایسته به آنان خدمت کنیم لذا باید در دستگاه قضائی حرمت و جایگاه داشته باشند.

حجت الاسلام مصطفوی نیا بر تعامل و همکاری دستگاه قضائی با همه سازمان‌ها و ارگان‌ها تاکید کرد و افزود: با تعامل و همکاری باید گره مشکلات مردم باز شود و نهادها و سازمان‌ها نباید خود را کنار بکشند زیرا همه ما سرباز نظام هستیم و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش مضاعف نموده تا رضایت مندی و حس اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی بیشتر شود.

گفتنی است در ادامه موسی معین الغربایی رئیس حوزه قضائی سرباز مورد تکریم و به جای او مسعود خدایار خمیریان معرفی شد، همچنین از زحمات و تلاش‌های محسن صادقی دادستان این حوزه تقدیر و به جای وی مسلم برتری معرفی شد.

در حوزه قضائی ایرانشهر موسی معین الغربایی بعنوان رئیس حوزه قضائی معرفی و از زحمات عبدالله سپاهی تقدیر شد همچنین از زحمات محسن گل محمدی دادستان این شهرستان هم تقدیر و به جای او سعید راشکی معرفی شد.

در حوزه قضائی خاش نیز از زحمات صادقانه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان رضا حکمتیان تقدیر و به جای او فرهاد میر معرفی شد.

در حوزه قضائی سراوان نیز از زحمات مهران بامری رئیس حوزه قضائی این شهرستان تقدیر و به جای او سید عبدالکریم خاتمی معرفی شد.

در حوزه قضائی شهرستان هیرمند نیز رئیس حوزه قضائی محمد جان نثاری مورد تکریم و به جای او محمد صباغی معرفی شد.

همچنین به جای دادستان فقید این شهرستان مرحوم حجت الاسلام غلامرضا عباسی میانرودی، علی اکبریان به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 4983195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha