۶ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۲

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان همدان خبر داد:

ثبت نام ۶۵۰ دانش آموز عشایری استان همدان در سامانه «سناد»

 ثبت نام ۶۵۰ دانش آموز عشایری استان همدان در سامانه «سناد»

همدان - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان همدان از ثبت نام ۶۵۰ نفر از دانش آموزان عشایری استان همدان در سامانه «سناد» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فتاحی ظهر دوشنبه در نشست مدیران آموزش و پرورش گفت: تاکنون بیش از ۶۵۰ نفر از دانش آموزان عشایری دوره ابتدایی استان همدان در سامانه «سناد» ثبت نام شده‌اند.

فتاحی افزود: در راستای جذب و شناسایی دانش آموزان لازم التعلیم عشایری، برنامه‌های عملیاتی تدوین و در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان ثبت نام دانش آموزان الزامی است و در این راستا مدیران مدارس عشایری از دانش آموزان میان پایه بدون حضور آنان و اولیا، ثبت نام به عمل آورده‌اند.

راه یابی ۱۱۰ اثر دانش آموزی از همدان به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان نیز از راه یابی بیش از ۱۱۰ اثر دانش آموزی استان به مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

یوسف سعیدی اظهار کرد: مرحله آموزشگاهی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت بیش از ۱۷۲ هزار دانش آموز در سامانه همگام و در سطح مدارس برگزار شد.

سعیدی افزود: در مرحله استانی آثار بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله آوایی، نمایشی، دستی و تجسمی، فیلم کوتاه به صورت گروهی و انفرادی بررسی و داوری شد.

وی اضافه کرد: پس از داوری و ارزیابی آثار در مرحله استانی، ۱۱۳ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد که این آثار شامل ۱۰ اثر گروهی و ۱۰۳ اثر انفرادی است.

کد خبر 4984732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha