۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد؛

خط مستقیم مبادله پستی تهران به یاسوج راه اندازی شد

خط مستقیم مبادله پستی تهران به یاسوج راه اندازی شد

یاسوج- مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: خط مستقیم مبادله پستی تهران – یاسوج با هدف افزایش سرعت ارسال مرسولات پستی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی خسروی صبح سه شنبه با اشاره به راه اندازی این خط پستی مستقیم آن را اقدامی در جهت تسریع در وصول و ارسال محمولات پستی و کاهش مدت سیر مرسولات به مقاصد مربوطه و شهرستان‌های تابعه برشمرد که از ابتدای مرداد ماه سال جاری به تصدی اداره کل تجزیه و مبادلات شرکت پست راه اندازی شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با اجرای این خط کلیه مرسولات صادره از تهران و بیش از ۱۴ استان دیگر ظرف مدت ۲۴ ساعت در یاسوج قابل توزیع خواهد بود و ظرفیت لازم برای افزایش ترافیک در سطح استان نیز در سال جهش تولید فراهم خواهد شد.

مدیرکل پست استان ضمن تاکید بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های پستی برای توسعه کسب و کارها، ایجاد ظرفیت به منظور افزایش ترافیک وارده و صادره به استان، کاهش بی ترتیبی‌های پستی، رضایت مشتریان، حذف خطوط پیمانکاری و کاهش هزینه‌های مربوطه را از دیگر مزایای راه اندازی این خط جدید مبادله پستی برشمرد.

خسروی افزود: در راستای افزایش ظرفیت حمل و نقل و بهره برداری حداکثری از امکانات خطوط ریلی، بهره برداری چارتری از واگن‌های شرکت راه آهن نیز در دست اقدام است.

کد خبر 4985053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha