۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷

آیت الله علم الهدی:

اجتماعات را با شرایط فعلی مدیریت کنیم

اجتماعات را با شرایط فعلی مدیریت کنیم

مشهد - نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: باید برنامه ریزی کنیم که اجتماعات را با شرایط فعلی مدیریت کنیم تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با جمعی از معاونین و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان با اشاره به شرایط ویژه خراسان رضوی در بحث کرونا گفت: در استان خراسان رضوی دکتر بحرینی و دوستانشان در حوزه مدیریت کرونا بسیار قوی عمل کردند، ایشان حتی برای قرنطینه در خانه، یک برنامه بررسی خانگی در سطح مشهد و دیگر شهرهای استان اجرا کردند که آمار فوتی‌ها را بسیار کاهش داد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه همه برای وضعیت این روزهای استان در تلاش هستند اما ضربه اصلی ما استیصال هست، که جریان اقتصادی مشهد مقدس به خاطر وابسته بودن به جریان زیارت سقوط کرده است و این باعث شده تا مردم در مضیقه سخت مالی قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه قرار است در حال حاضر همراه با این بیماری زندگی کنیم، اظهار کرد: از همین‌رو باید در این حوزه برنامه ریزی کنیم و اجتماعات را با این شرایط مدیریت کنیم تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم. هزاران نفر کارگر روزمزد در فضای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شدند و این مسئله خیلی از زندگی‌ها را بهم ریخته لذا باید به معیشت مردم بیشتر بها داده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: می‌شود با محافظین سلامت، مردم را وادار به رعایت بهداشت کرد و پروتکل‌های بهداشتی را درست اجرا کرد تا مردم هم با رفع نیاز اقتصادیشان دغدغه رعایت بهداشت را بیشتر پیدا کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: باید برای بخش‌های مختلف، پروتکل‌های مخصوص به خودش را ارائه داد، از همین‌رو باید یک نفر مأمور اجرای پروتکل‌ها شود تا استیصال اقتصادی مردم بیشتر از این نشود و در این شرایط حواسمان بیشتر به مردم باشد که در این چندین ماه مردم بتوانند با کرونا زندگی کنند و اقتصادشان فلج نشود.

کد خبر 4985357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha