۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳

نماینده آستارا در مجلس:

ظرفیت گردشگری روستاهای آستارا مغفول مانده است

ظرفیت گردشگری روستاهای آستارا مغفول مانده است

آستارا- نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: از ظرفیت روستاهای شهرستان آستارا در حوزه گردشگری به خوبی استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرحبا صبح چهارشنبه در بازدید از روستای عنبران آستارا، اظهار کرد: بنیاد مسکن باید طرح هادی ۱۰ روستای شهرستان آستارا را بازنگری کند.

وی با اشاره به لزوم همکاری دهیاری و شوراهای اسلامی با بنیاد مسکن در این زمینه، اظهار کرد: وضعیت راه‌های روستایی آستارا در شأن این شهرستان مرزی و گردشگر پذیر شمال کشور نیست و آسفالت بخشی از معابر روستای عنبران به زودی آغاز می‌شود.

نماینده آستارا در مجلس با اشاره به اینکه در سالیان گذشته چهار هزار متر مربع از معابر این روستا آسفالت شده است اما کافی نیست، افزود: آسفالت اطراف میدان این روستا و پازل کاری حاشیه خیابان اصلی آن باید در اولویت قرار گیرد.

وی به ارائه درخواست به دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برای تبدیل مرکز بهداشتی درمانی عنبران آستارا به یک مرکز شبانه روزی اشاره و تصریح کرد: رفع مشکل کمبود آمبولانس این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: روستاهای عنبران و ویرمونی این شهرستان به لحاظ جمعیت و وسعت قابلیت تبدیل به شهر را دارند و در این راستا مطالعات کارشناسی انجام خواهد شد و از ظرفیت روستاها باید برای توسعه همه جانبه استفاده شود.

مرحبا، تصریح کرد: بسیاری از طرح‌های گردشگری را می‌توان در روستاها اجرا کرد و تاکنون از این فرصت به نحو شایسته در روستاهای شهرستان مرزی بندر آستارا استفاده نشده است.

کد خبر 4985972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha