۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

شناخت خوبی از تیم گل ریحان البرز داشتیم/کسب پیروزی شیرین در اهواز

شناخت خوبی از تیم گل ریحان البرز داشتیم/کسب پیروزی شیرین در اهواز

اهواز- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شناخت خوبی از گل ریحان داشتیم و توانستیم با یک برنامه‌ریزی خوب یک برد شیرین را در اهواز کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلیفه اصل یکشنبه شب پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم گل ریحان البرز با تقدیر از بازیکنان استقلال خوزستان برای ارائه نمایش خود در مقابل این تیم گفت: گل ریحان تیم با تاکتیکی است و این هفته بسیار آزار دیدیم اما به لطف زحمات نفرات تیم با کسب امتیازات کامل از زمین خارج شدیم.

وی با تبریک به هواداران استقلال خوزستان و مجموعه گروه ملی، افزود: شناخت خوبی از گل ریحان داشتیم و توانستیم با یک برنامه‌ریزی خوب یک برد شیرین را در اهواز کسب کنیم.

وی به ناکامی تیم استقلال خوزستان در دو بازی گذشته اشاره کرد و گفت: در هر دو نیمه بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و موقعیت گل زیادی را ایجاد می‌کنیم اما متأسفانه آنها تبدیل به گل نمی‌شدند و برای آینده باید این اشکال را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه گرما شدید هوا بر روند کاری بازیکنان تأثیر گذاشته است، افزود: گرمای بیش از حد اهواز کارمان را مقابل حریفان سخت‌تر کرده است و نمی‌توانیم آن کارایی لازم را از نفرات در طول تمرینات و مسابقات تماشا کنیم و همین مسئله در نتایج ما نقش مستقیمی را ایفا می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: اکنون تیم ما ۴۵ امتیاز دارد و با تمام وجود دو بازی دیگر را انجام می‌دهیم تا با جایگاه بهتری را در فصل به پایان ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان البرز پس از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده و در نشست خبری حاضر نشد.

تیم استقلال خوزستان در هفته سی و دوم مسابقات فوتبال دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با دو گل تیم گل ریحان البرز را شکست داد.

کد خبر 4989561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha