۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۸

با صدور پیامی

استاندار کرمان صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر را تبریک گفت

استاندار کرمان صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر را تبریک گفت

کرمان - استاندار کرمان به مناسبت صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در پی صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر فوتبال ایران، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان در پیامی کرمان را یکی از قطب‌های اصلیِ ورزش فوتبال در ایران ارزیابی کرد و صعود افتخارآمیز تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر را تبریک گفت. متن پیام استاندار بدین شرح است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

کرمان عزیز، با تلاش جوانان برومندش یکی از قطب‌هایِ اصلیِ فوتبال ایران است. حضور تیم مس رفسنجان در لیگ برتر و دو تیم مس کرمان و آرمان‌گهر سیرجان در لیگ دسته اوّل فوتبال ایران، گواهی روشن بر این مدّعاست.

صعود مقتدرانۀ تیم فوتبال مس رفسنجان که با ۶۳ امتیاز و قبل از پایان لیگ صورت گرفت، برای اینجانب غرورانگیز است. باور دارم که «فوتبال، فوتبال نیست. این ورزش انقلاب می‌کند». بر همین اساس است که نام مس، وارد فولکلورِ فوتبال و ورزشِ ایران شده است و مس، با همّت مدیران صنایع ملّی مسِ ایران و با تکیه بر قدرتِ فوتبال، عاملِ نقش‌آفرینیِ اجتماعی، ایجاد اعتماد به نفس، نشاط و غرور جوانان شده است و پیام نجابت و کرامتِ مردمان سخت‌کوش و مهربان کویر را به مردمِ سراسرِ ایران می‌رساند.

اینجانب ضمن اعلام حمایت مدیریت اجرایی استان از تلاش‌های جوانان ورزشکار و برومند استان، این صعود صف‌شکنانه را به جامعۀ ورزش، مدیر عامل و کارکنان صنایع ملی مس ایران، کادر فنی و بازیکنان تیم مسِ رفسنجان تبریک عرض می‌کنم و ضمن آرزوی سلامتی برای همگان، تلاش و هم‌گرایی بیشتر برای ثبت پیروزی‌های این تیم در لیگِ برتر ایران را خواستارم.

کد خبر 4991040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پرسام امینی AE ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      0 0
      از این نامه کاملا مشخصه که جناب استاندار محترم بسیار فوتبالی هستند. بهتر می بود قبل از نوشتن نامه یک مشورتی با مشاوران ورزشی داشته باشن.!