۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

۵۷ آموزشگاه هنری و قرآنی زنجان تعطیل شدند

 ۵۷ آموزشگاه هنری و قرآنی زنجان تعطیل شدند

زنجان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه شیوع کرونا باعث لغو برخی از فعالیت‌های قرآنی و هنری در استان زنجان شده است، گفت: ۵۷ آموزشگاه هنری و قرآنی استان تعطیل شدند.

فاطمه کرباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شیوع کرونا باعث لغو برخی از فعالیت‌های قرآنی و هنری در استان شده است، گفت: ۵۷ آموزشگاه هنری و قرآنی استان تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ نفر در این مراکز هنری و قرآنی فعالیت داشتند، اظهار کرد: در این میان فعالیت‌های قرآنی و هنری به سمت فضای مجازی سوق داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: با تعطیل شدن کلاس‌ها ۶۰ درصد از کار آموزان هنری و قرآنی ریزش کردند و درصد کمی از این هنر آموزان در کلاس‌های آموزش فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

کرباسی تاکید کرد: بر اساس برآوردهای اولیه انجام شده، شیوع کرونا تاکنون بیش از هشت میلیارد تومان خسارت به اصحاب فرهنگ و هنر در این استان وارد کرده است.

وی افزود: بخش فرهنگ و هنر به علت قطع زنجیره کرونا تمام فعالیت‌های خود را تعطیل کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، تصریح کرد: صاحبان مشاغل و بنگاه‌های بخش فرهنگ، هنر و رسانه این استان برای ثبت تقاضای دریافت تسهیلات خسارت‌های کرونا به سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا (کارا) مراجعه کرده و تسهیلات دریافت می‌کنند.

کد خبر 4991391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha